Hírek
19436 hír az adatbázisban
Radikális változás a pezsgőpiacon
Marketinginfo.hu - 2017-12-06 09:55
Márkák

Új, prémium minőségű, magyar pezsgőmárka érkezett a hazai piacra, amelyet tudatosan nem értékesítenek az ital legnépszerűbb időszakában: december közepétől január elejéig.

A pezsgő nem csupán alkalmi, és nem csupán üveggel kérhető ital - hangsúlyozza a Brebis, ami bár épp a napokban került forgalomba, néhány hét múlva felfüggesztik a terjesztését, hogy az ünnepek alatt senki ne juthasson hozzá a termékhez. A szokatlan döntés hátterében komoly szándék áll, mégpedig a hazai pezsgőkultúra megváltoztatása. Ugyanis míg a legtöbb európai országban évről évre több pezsgőt fogyasztanak, hazánkban még mindig szezonális, alkalmi italnak számít.

"A pezsgőpiacon ugyanaz a folyamat zajlik most, mint tíz éve a pálinkánál. Akkor a fogyasztók azt hitték, hogy pálinkáznak, pedig a többségük aromás szeszesital fogyasztott. Magyarországon a pezsgőnek egyáltalán nincs kultúrája. A fogyasztók többsége maximum szilveszterkor és akkor is csupán koccintáskor találkozik pezsgővel. Erre a célra teljesen felesleges lenne minőségi pezsgőt készíteni. Amíg a pálinkánál részben a pálinkafesztiválok segítettek abban, hogy az emberek megismerjék a jó pálinkát, és megtanulják helyesen fogyasztani, a pezsgő esetében a Brebis minősége és a pohárban való szervírozása hozhatja a nagy áttörést. - mondta a tulajdonos Bárány Péter, aki a Rézangyal pálinka egykori kereskedelmi igazgatójaként, illetve a Márton és Lányai pálinka társtulajdonosaként személyesen is végigkísérte az említett folyamatot.




NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Otthoni pezsgőkészítés a SodaStream-mel
  Fehér palackos kiadás a Törleytől
  Két újabb szakmai elismerést kapott a Törley
  Hungarikum lett a Törley pezsgő
  Törley siker Franciaországban
  Szakmai elismerés a Törley-nek
  Díjazták a somlói Kreinbacher Birtokot a pezsgők világbajnokságán
  Egyre több pezsgőt fogyasztunk

További hírek ebben a kategóriában

p A Pöttyös új változata
2017-12-12 15:45
Korrekt volt a The Body Shop for...
Az ACG lett az E.ON Hungária Zrt...
Toyota-Suzuki együttműködés
A G-Shock 35. éves fennállását ü...




Online marketing specialista
A 3DHISTECH a digitális mikroszkópok fejlesztésében és gyártásában élenjáró...