Hírek
19436 hír az adatbázisban
Két üzletet nyitott újra a SPAR
Marketinginfo.hu - 2017-11-30 16:55
Kereskedelem

Összesen közel 3 milliárd forintból modernizálta a tatabányai INTERSPAR áruházat és a bicskei szupermarketet a SPAR Magyarország.

"Az életszínvonal emelkedésével egy új piaci verseny vette kezdetét a hazai kiskereskedelemben. Azt, hogy 10 év múlva ki tölt be vezető szerepet a piacon, a jelenlegi üzletbővítések és a felújítások döntik majd el. A vevők sokkal igényesebb fogyasztóvá váltak, ezért a SPAR stratégiája az, hogy új áruházak nyitása mellett a viszonylag régen megnyitott áruházait is folyamatosan modernizálja a legkorszerűbb technológiák integrálásával. Bennük sokkal letisztultabb belső dizájnt, elrendezést valósít meg, hogy a fizetőképes vásárlói réteget maga mellett tudhassa", hangsúlyozta Maczelka Márk, a SPAR kommunikációs vezetője.

A rekordidő, mindössze 5 hónap alatt megvalósult, 2,5 milliárd forintos tatabányai fejlesztés során az épület főfrontja transzparens, modern homlokzati megjelenést kapott. A beruházás során teljesen megújult a belső tér is: mostantól jól átlátható, modern és esztétikus környezetben, több mint 5.000 négyzetméteren - 1.360 négyzetméter shopterületen és 3.950 négyzetméter eladótérben - válogathatnak a vásárlók a hipermarket több mint 20 ezer terméke között.

Az épület a korábbiakhoz képest jóval energiatakarékosabb: a belső terek teljes egészét kis fogyasztású LED lámpák világítják meg, a szakemberek környezetbarát, szén-dioxidos hűtőközeggel működő kereskedelmi hűtést szereltek be. Rendkívül kényelmes megoldás, hogy lerövidített belső útvonal vezet az eladótérig, ahol a vásárlókat mozgójárdák szállítják a parkoló szintről a shopterülethez, illetve panorámalift is könnyíti a mozgást. A megvalósuló fejlesztéssel az aktuális vevői igényeket szem előtt tartó, innovatív környezetet alakítottak ki, ahol a vásárlás valódi élményt nyújt.

Az INTERSPAR áruház új szolgáltatásai közül igazi különlegességnek számít a SPAR to Go étterem, ahol frissen készült meleg ételeket, pizzákat, grillételeket, sülteket, szendvicseket, salátákat és üdítőket vásárolhatnak az áruházba betérők.

"A SPAR az idei évben több mint 23 milliárd forintot fordít fejlesztésekre. Ebből új áruházak nyitása mellett a meglévők korszerűsítésére is lehetőség nyílik. Tatabánya és térsége jelentős vásárlóerővel rendelkezik, és a 2000-ben átadott INTERSPAR áruház vásárlóközönsége folyamatosan növekszik. Számukra a legmagasabb színvonalú, modern szolgáltatásokat kínáló környezetet szeretnénk megteremteni, ezért döntöttünk a hipermarket teljes körű felújítása mellett. A július elején indult beruházás meghaladta a 2,5 milliárd forintot, és a korábbi 78 fős munkavállalói létszám 85 főre nőtt" - tette hozzá Maczelka Márk.

A Bicske belvárosában, a Kossuth téren található SPAR szupermarketre közel 390 millió forintot fordított a SPAR Magyarország. A kisvárosias jelleg megőrzése mellett az üzlet modern külsőt kapott: a két hónapig tartó beruházás után a szintén november 30-án nyitó áruház megújult, tágasabb eladótérrel, új bútorzattal, új pénztárgépekkel várja a vásárlókat. Az üzlet belső tere a vállalat legújabb arculati koncepciója szerinti kialakítást kapott: új csemegepult-megjelenés fogadja a vevőket, amelyhez a kényelmesebb vásárlást elősegítő, alacsony bútorokkal gazdagodott zöldség-gyümölcs- és pékáru-részlegen keresztül lehet eljutni. Az üzlet újdonsága a friss termékeket kínáló látványpékség és a grillpult. A modernizált áruházban üvegajtós hűtőbútorok és csökkentett fogyasztású LED-lámpák biztosítják az alacsony energiafelhasználást. A megszépült bicskei áruház 28 munkavállalónak kínál biztos megélhetést.



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Folytatja modernizációs programját a SPAR
  Újranyitott három SPAR áruház
  Új üzemet épít a SPAR Üllőn
  Újabb négy üzletét modernizálta a SPAR
  Megújul a tatabányai INTERSPAR
  Félmilliárd forint a SPAR felújítására
  Bővült a SPAR franchise
  Új üzletet nyitott a SPAR Budán
  Öt üzletét modernizálta a SPAR

További hírek ebben a kategóriában

Tudatosságot igényel a biztonság...
Nőtt a magyarországi kiskeresked...
Négy fő trend az online kiskeres...
Megvettek a Praktikert




Online marketing specialista
A 3DHISTECH a digitális mikroszkópok fejlesztésében és gyártásában élenjáró...