MediaMarkt új kampánya
Marketinginfo.hu - 2017-11-30 11:59
Outdoor/indoor

A MediaMarkt az idei Fekete Péntekre taktikát váltott, és egy három videóból álló branded content sorozatot indított.

A sorozat célja elsősorban a fogyasztói elköteleződés növelése, a széles termékportfólió és a jelentős mértékű akciók kommunikációja volt. A kampányt erős social media jelenléttel és PR aktivitással támogatták meg.

Így jött létre a Black Box - A valódi Black Friday szimulátor, ahol a kampány 3 videóját forgatták.

A játékosok feladata egyszerű volt: Bementek a sötétbe, ahol 1 perc állt a rendelkezésükre, hogy minél több akciós terméket kihozzanak onnan. Persze nem tudhatták, hogy melyik doboz, mit rejt, és milyen mértékben van az adott termék leértékelve. Miközben ők bent csetlettek-botlottak a dobozban 7 night vision kamerával rögzítették az eseményeket.



A 22 Facebookon keresztül jelentkező játékos végül az akciós termékekkel megspórolt kedvezményt ajándékkártyán vihette haza a helyszínről, az Aréna Plázából.

A játékosokon kívül Rubint Réka és Nádai Anikó is összecsapott a sötétben, az ő nyereményüket azonban a Magyar Vöröskeresztnek ajánlották fel, ugyanúgy, mint a játékban résztvevő 444-es és index.hu-s újságíróét is.



A kampány érdekessége, hogy a Black Box felállítása és a kampány indulása között alig 48 óra telt el. A filmeket Spáh Károly rendezte és Hajdú B. István közvetítette.

A kampány/reklám fő üzenete:
Black Box - A valódi Black Friday szimulátor. A MediaMarkt mindenre felkészült a Fekete Péntek kapcsán, a vásárlóknak pedig ígérik, nem kell sötétben vásárolniuk 11.24-én.




NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Eladási trend a MediaMarktSaturn-nál és a METRO Cash & Carry-nél

További hírek ebben a kategóriában

A világ legnagyobb Gömböc-szobra...
Food truck rekord: 250 milliós f...
Budapest Airport karácsonyi prom...
A BMW fényjátéka




Online marketing specialista
A 3DHISTECH a digitális mikroszkópok fejlesztésében és gyártásában élenjáró...