Hírek
20908 hír az adatbázisban
Új digitális ügynökséget választott a Coca-Cola
Marketinginfo.hu - 2017-11-30 10:37
Márkák

Januártól a Mito felel a Coca-Cola Magyarország Szolgáltató Kft. komplex digitális kommunikációjáért.

A világ egyik legismertebb márkáját is képviselő vállalat több hónapos, háromfordulós tenderen választotta ki a teljes portfoliója, így a Coca-Cola, a Fanta, a Sprite, a Kinley, a Cappy, a NaturAqua, a Powerade és a Nestea márkák digitális és közösségimédia-kommunikációját kezelő ügynökséget.

"Olyan partnert kerestünk, aki egyszerre képes komplex stratégiát felállítani, remek kreatív koncepciókat fejleszteni és párhuzamosan több nagy volumenű, átfogó kampányt menedzselni," mondta Niklós László, a Coca-Cola Magyarország ügyvezetője. "Folyamatosan és egyre gyorsabb ütemben változnak a fogyasztói igények, egyre fontosabbak a cukormentes termékváltozataink és a szénsavmentes üdítőitalok kategóriája. A piachoz nem csak alkalmazkodó, de a trendeket diktáló stratégiánkhoz új, friss gondolatokat kerestünk, és a Mitonál megtaláltuk őket."

"A hazai kreatív és digitális ügynökségek krémje vett részt a tenderünkön, sok erős pályázat közül választhattunk. Végül úgy ítéltük meg, a Mito csapatával tudunk majd legjobban együttműködni," mondta Mérő Ádám, a Coca-Cola Magyarország regionális connection managere. "Gyorsan fel kell venniük a ritmust, hiszen a Coca-Cola vállalatra jellemző állandó innováció és termékválaszték-bővítés keretében már az első negyedévben is nagyszabású kampányokra készülünk."

A digitális megbízás keretében a Mito felel majd a Coca-Cola Magyarország szénsavas és szénsavmentes üdítőitalainak online kommunikációjáért, a stratégiától, a megvalósításon át a projektmenedzsmentig. A brief a médiatervezésen és -vásárláson kívül minden területre kiterjed, a kreatívtól, a fejlesztésen át a közösségimédia-kampányok tervezéséig.

"Hihetetlenül izgalmas feladat és egyben felelősség is a világ egyik legértékesebb márkája, és még számos meghatározó, izgalmas brand digitális kommunikációján dolgozni," mondta Pőcze Balázs, a Mito egyik alapítója. "Sok és sokféle mitós lelkesedésére és szakértelmére volt szükség a tender során. Hálásak vagyunk a kihívásokért, és persze a bizalomért, nagyon várjuk az új évet és a közös munkát."

A Mito megbízása 2018 januárjától 2+1 évre szól.




NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  A Coca-Cola CSR programjaiért felel a magyarországi kommunikációs igazgató
  Közös nyári promóciót indított a Coca-Cola és a Sziget
  A Coca-Cola Mediacom-ot választott
  Beruházás a Coca-Cola-tól
  Fenntarthatóság a Coca-Cola-nál
  A Coca-Cola idén is támogatja a vízminőség mérést
  Cukormentes lesz a Coca-Cola Cherry
  Ásványvíz megújuló energiával
  A Coca-Cola közterületi márkakampányát indította el
  PR-ügynökséget választott az Aperol

További hírek ebben a kategóriában

A Springfield első fenntartható ...
A Michael Kors Holdings Limited ...
Együtt folytatja a MINI és a Kat...
Nike Air Max az újrahasznosított...