Hírek
19436 hír az adatbázisban
Employer Branding Award 2017
Marketinginfo.hu - 2017-11-21 10:16
PR

A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) Employer Branding Tagozata a hazai munkáltatói márkaépítés izgalmas és új szakterületének hazai intézményi formálója, továbbá az Employer Branding Award létrehozója.

Az MPRSZ harmadik alkalommal hirdeti meg az Employer Branding Awardot.

A pályázat egyedülálló, mert a legjobb hazai munkáltatói márkaépítési gyakorlatokat jutalmazza és mutatja be a szakmai közönségnek. A díjazott kiváló gyakorlatok gazdagítják a HR-kommunikáció speciális területét, amely hozzájárul a munkáltatói márkaépítés hazai fejlődéséhez. Ezt az is bizonyítja, hogy a tavalyi díjátadón már mintegy 100 HR- és kommunikációs döntéshozó képviselte vállalatát. Az Employer Branding Award 2017 azon HR és kommunikációs szakemberek, részlegek együttműködését hivatott elismerni, melyek a legkiválóbb éves Employer Branding stratégiákat és kampányokat dolgozták ki, hajtották végre, mind a szervezeten belül, mind a munkaerőpiacon. A Díj segít összegyűjteni és közzétenni a legjobb gyakorlatokat annak érdekében, hogy munkahelyeink minél örömtelibbek, egészségesebbek, igényesebbek és jövedelemtermelőbbek legyenek.

Az idei Díjon is közép-, illetve nagyvállalati kategóriákban lehet nevezni. Újdonság azonban, hogy két szakmai kategóriában pályázhatnak a cégek: éves Employer Branding stratégia bemutatásával (legalább 12 hónap), illetve rövidebb munkáltatói márkaépítési kampányokkal lehet nevezni.

"A speciális hazai munkaerőpiaci helyzet a klasszikustól eltérő HR-stratégiát és kommunikációs megoldásokat követel meg. Sok esetben szakítani szükséges az eddigi hagyományokkal és új HR-kommunikációs megoldásokat javasolt alkalmazni a munkaerő-bevonzás és -megtartás érdekében. A pályázattal azt szeretnénk elérni, hogy mutatkozzanak be a legjobbak közép- és nagyvállalati kategóriában, így állítva mércét versenytársaiknak, valamint a magyar munkáltatók többségének. Az érdeklődés jelentős, minden évben egyre többen pályáznak, ami azt jelzi, hogy a téma erőteljesen foglalkoztatja a hazai vállalatokat és döntéshozókat. Ez egyértelmű visszaigazolása annak, hogy jó úton haladunk és az Employer Branding Award egyre nagyobb presztízzsel rendelkezik a vállalatok körében" - mondta Kádár Balázs, az MPRSZ elnökségi tagja, az Employer Branding Award alapítója.

A jelentkezéseket és a pályázatok leadását 2018. január 31-ig várja a Magyar PR Szövetség kizárólag elektronikus formában az új Employer Branding Award honlapon keresztül. Az eredményhirdetés és ünnepélyes díjátadó 2018 tavaszán várható.




NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Nemzetközi díjat nyert a Danubius Hotels Group
  A karitatív munka az employer branding fontos eszköze
  Arany fokozatú munkáltatói díjat kapott a VELUX
  Employer branding díjakat nyert a Lidl
  Díjazták a magyar munkáltatói márkaépítés úttörőit
  Fontos változás az Employer Branding Award-on
  Újra Employer Branding Award
  A sport is szerepet kap az employer branding-ben

További hírek ebben a kategóriában

z Koncertsorozat a Zwacktól
2017-12-12 17:25
Megvannak a Sándor Imre PR Díj d...
Sándor Imre PR-díj 2017: 11 pály...
A Mastercard – év bankja v...
Ismét az OTP a legjobb privát ba...




Online marketing specialista
A 3DHISTECH a digitális mikroszkópok fejlesztésében és gyártásában élenjáró...