Hírek
19430 hír az adatbázisban
Közel 8500 tonna almát ad el idén a Tesco
Marketinginfo.hu - 2017-11-20 09:33
Kereskedelem

Idén 14 féle almából várhatóan közel 8500 tonnát értékesít a Tesco.

A vállalatnak kiemelten fontosak a magyar beszállítók, ezért az áruházakban kapható almák közel 90 százalékát Szabolcs-Szatmár-Bereg és Zala megyéből szerzi be. Az áruházlánc novemberben csatlakozott a NAK országos almanépszerűsítő kampányához is: november 17. és 18. között 7 áruházban a vásárlóknak lehetőségük volt 14 fajta almát megkóstolni.

A Tesco vásárlói tízféle piros és négyféle zöld almából választhattak az áruházakban, melyek között újdonságként az édes, lédús Evelina és a ropogós húsú, kissé savanykás Gloster is megtalálható. Az áruházakban kapható fajták közül a legnépszerűbb az Idared, ebből 2000, míg Jonagoldból 1200, Goldenből pedig 1100 tonna eladására számít idén a vállalat. Az áruházlánc egész éves gyümölcsértékesítésének 12 százalékát teszi ki az almaeladás. Az almákat február és március között keresik a legtöbben, ekkor jellemzően közel 2500 tonnát értékesít a Tesco.

"Az alma erősíti az immunrendszert, védi a szívet, és magas kalciumtartalmának köszönhetően segít a vérnyomás szabályozásában is, ezért fontosnak tartjuk, hogy pozitív egészségügyi hatásaira felhívjuk vásárlóink figyelmét. Az országos kampány keretében november 17. és 18. között 7 áruházunkban 14 fajta almát kóstolhatnak meg vásárlóink"- mondta Töreki Anita, a Tesco közép-európai kereskedelmi üzletágának, zöldség-gyümölcs kategóriáért felelős vezetője a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara (NAK) almafogyasztást népszerűsítő promóciós programjához kapcsolódóan.

A Tesco szállítóinak meg kell felelniük az áruházlánc Élelmiszer-előállítási Szabványának (TPPS), a polcokra kerülő gyümölcsök pedig naponta többször is érzékszervi minőségi vizsgálaton esnek át annak érdekében, hogy a vásárlók csak a legjobb minőségű almákat találják az áruházakban. A gyümölcsöket leszedés után alacsony oxigénszintű közegben, 0 °C-hoz közeli hőmérsékleten tárolják, az áruházban a polcra kerülésig hűtött térben tárolják, majd minőségük folyamatos ellenőrzése mellett, maximum 5 napig hagyják az eladótérben. Azokat az almákat, amelyeket nem vesznek meg a vásárlók, de még fogyaszthatóak, a Magyar Élelmiszerbank Egyesületen keresztül jótékony célra ajánlja fel az áruházlánc.




NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  1,5 millió szaloncukorral készül a karácsonyra a Tesco
  Magyar bort népszerűsít a Tesco
  Perfectly Imperfect ősz a Tescóban
  A Tesco csökkenti sajátmárkás üdítőitalainak cukortartalmát
  Az első élelmiszer-hulladék jelentése a Tescotól
  A Tesco szállító partnereivel közösen támogatja az Élelmiszerbank Egyesületet
  Havi 18 millió liter ásványvíz fogy a Tescóban
  6600 tonna gomba a Tesco áruházakban
  A Tesco élelmiszermentő programja
  „Csúnya” zöldségekkel küzd a Tesco az élelmiszer-pazarlás ellen
  Tesco az élelmiszer-pazarlás ellen

További hírek ebben a kategóriában

Tudatosságot igényel a biztonság...
Nőtt a magyarországi kiskeresked...
Négy fő trend az online kiskeres...
Megvettek a Praktikert




Online marketing specialista
A 3DHISTECH a digitális mikroszkópok fejlesztésében és gyártásában élenjáró...