Hírek
19436 hír az adatbázisban
A Springfield újabb kampánya
Marketinginfo.hu - 2017-11-15 10:53
Márkák

November elején elindította a Springfield a legújabb, "A Common Life" nevű globális kampányát, amely a szeretteinkkel közösen eltöltött mindennapok különlegességéről szól.

A márka hazai Instagram kampányához több ismert vlogger is csatlakozott - köztük Aviana Rahl, Lina és Panni, illetve Szabó Hédi is.

A Springfield november 6-án bemutatta a legújabb, téli kampányfilmét, Miquel Ángel Silvestre, a Sense8 sztárja és Andrea Molina spanyol színésznő főszereplésével. "A Common Life", vagyis magyarul "egy közös élet" elnevezésű kampány a szeretteinkkel eltöltött idő szépségéről szól.



"A Common Life" szellemében a Springfield Magyarországon egy Instagram játékot indított, hogy még többen vegyék észre a közös pillanatok szépségét. A kampányban magyar vloggerek is részt vesznek, köztük Aviana Rahl, Szabó Hédi, illetve Lina és Panni: a szeretteikkel közös képeket töltenek fel az Instagram oldalukra és a követőiket is erre buzdítják. Érdemes részt venni és megosztani ACommonLife Springfieldperc és az egyik influencer bejelölésével a családunkkal, legjobb barátainkkal, szerelmünkkel készített fényképeket, hiszen a nyereményjáték keretében négy darab 70 euró értékű Springfield ajándékutalvány is gazdára talál.



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  A Springfield legújabb, őszi kampánya
  A Springfield legújabb videókampánya
  Spanyol színészek a Springfield nyári nagykövetei
  Újszerű Springfield nyílt Budapesten
  Téli kampányfilm a Springfieldtől
  Elindult a Springfield karácsonyi kampánya

További hírek ebben a kategóriában

p A Pöttyös új változata
2017-12-12 15:45
Korrekt volt a The Body Shop for...
Az ACG lett az E.ON Hungária Zrt...
Radikális változás a pezsgőpiaco...
Toyota-Suzuki együttműködés




Online marketing specialista
A 3DHISTECH a digitális mikroszkópok fejlesztésében és gyártásában élenjáró...