Hírek
19775 hír az adatbázisban
Bonduelle új termékbevezetés
Marketinginfo.hu - 2017-11-14 15:12
Márkák

A Magyarországon 25 éve jelen lévő Bonduelle két újdonsággal bővítette fagyasztott termék-portfólióját.

A termékbevezetést egy országos, nyereményjátékkal egybekötött kampány is erősíti, amelynek arca a népszerű gasztro-blogger: Fördős Zé.

"A zöldségek innovatív nagykövetei vagyunk a világban, és immár 25 éve itt Magyarországon is. Küldetésünk, hogy a zöldség a mindennapi étkezés része legyen, és fejlesszük a zöldségfogyasztás kultúráját. Mi mindenkihez szeretnénk szólni, mindenkit inspirálunk, éppen ezért széles a választékunk. Fogyasztóink több tucat magas minőségű konzerv és fagyasztott zöldség között válogathatnak. A termőföldtől az asztalig követjük a folyamatot, és nagy hangsúlyt fektetünk az innovációra." - összegezte a márka névjegyét Szirbek András marketing-igazgató.


Az innováció ezúttal a fagyasztott sütőtök-, és a karfiol-krémleves zöldségkeverék.


"Kitűnő választást kínálunk zöldséglevesek hozzávalójaként vagy krémleves alapként, gyorsan, könnyen használható a zöldségek tisztítása, és felvágása nélkül, az elkészítéshez mindösszesen turmixolásra és fűszerezésre van szükség, 5 perc az egész." - hangsúlyozta a termékelőnyöket Szirbek András.

"Az egyik legősibb táplálékunk, készülhet: zöldségből, gyümölcsből, hússal, vagy egyéb alapanyagok felhasználásával. Fogyasztható hidegen és melegen, de akár önálló, tartalmas főfogásként is. Napi folyadékfogyasztásunkhoz és vitaminbevitelünkhöz nagymértékben hozzájárulhat. Persze a leveshez is számos tévhit kapcsolódik, de ezeknek nem szabad bedőlni." - fogalmazott előadásában Antal Emese dietetikus.

Karfiol-krémleves sült fokhagymával, ropogós malac pörccel és garnélával, illetve chilis sütőtök-krémleves tépett csirkével és tökéletes fürjtojással- ezzel a helyszínen lefőzött levesekkel inspirált a Bonduelle két új termékének felhasználására Fördős Zé, aki még trükköket, tippeket is lelkesen megosztott a kóstolóval egybekötött exkluzív termékbevezetőn.

"Irányzatoktól függetlenül a leves nagyon népszerű, az én kedvencem Édesanyám gulyáslevese az egyedülálló íz-harmóniája miatt. A csípősebb ízeket kedvelem, a konyhámban mindig kéznél vannak a különböző fűszerek, örömmel kísérletezek, mindig nyitott vagyok az újra. A Bonduelle két új terméke is éppen erre ad lehetőséget - csak a fantáziánkon múlik, hogy mi mindent hozunk ki belőlük. És ami fontos - könnyű velük dolgozni, percek alatt elkészíthetünk egy-egy ízletes fogást. Mindkét termékkel egészségesebbé, színesebbé tehetjük a tányért, az étkezést." - mesélt Zé az előkészületek közben.

A kampány ötlete és kidolgozását, valamint lebonyolítását a Bonduelle stratégiai partnere, az Up Advertising jegyzi, a PR kommunikációt pedig a SternCommunications koordinálja.



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Bonduelle: Aranybarna évindító-inspiráció
  Bonduelle kampányzáró
  Jó évet zárhat idén a Bonduelle
  Bonduelle StafétaKanál Kampány
  Hatezres konzerv-adomány a Bonduelle-től
  Friss arculatot kap a Bonduelle termékcsalád
  Bonduelle kampány nyereményjátékkal
  Bloggerekkel kampányol a Bonduelle
  Nemzetközi megbízást kapott az UP Advertising
  Megújult a Bonduelle.hu

További hírek ebben a kategóriában

A Suzuki Indiában fektet
Debütál a Telekom új márkaplatfo...
További csúcsokat dönt a Suzuki
Az MVM Paksi Atomerőmű Nemzetköz...