Hírek
19296 hír az adatbázisban
Black Friday az Extreme Digitalnál
Marketinginfo.hu - 2017-11-10 12:07
Kereskedelem

Az Extreme Digital által meghonosított fekete pénteken az interneten vásárlók száma idén is sokszorosára nőhet, számukra pedig az akciós árak mellett egyre fontosabb az adott kereskedő szolgáltatásainak minősége.

2017-ben november 17-én rendezi meg a Black Friday-t az Extreme Digital. Az idei fekete pénteki akción több mint 1000 féle termék lesz elérhető akár 50%-os kedvezménnyel: a legnagyobb slágerterméknek számító televíziók, okostelefonok, notebookok mellett mosó- és szárítógépek, hűtőszekrények, barkács- és kerti berendezések, bútorok és otthoni kiegészítők is több ezer darabos nagyságrendben érhetők majd el akciós áron.

Az akciós árú háztartási nagygépekből olyan nagy készlettel készül az Extreme Digital, hogy azok tárolására idén egy több ezer négyzetméteres ideiglenes raktárt bérelt. Erre azért volt szükség, mert amíg négy éve, az első Black Friday-en elsősorban okostelefonok, tévék, táblagépek, illetve kisebb háztartási, kerti és barkácseszközök voltak kelendőek, addig az utóbbi években háztartási nagygépeket is nagy számban vásárolnak a magyar internetezők fekete pénteken.

"A vásárlók egyre több, nagy értékű, sok évig szolgáló terméket vásárolnak tőlünk: például 50 colos tévét, vagy fejlett mosó-szárítógépet, mosogatógépet. Azt tapasztaljuk, hogy az emberek minden évben várják a Black Friday-t. Az eddigiek alapján megbíznak az Extreme Digitalban, tudják, hogy valós árukészlet alapján, valós árengedményeket kínálunk, és nem verjük át a vásárlóinkat" - mondta el Várkonyi Balázs, az Extreme Digital alapító ügyvezető igazgatója.

2017-ben a GKI Digital kutatása szerint a magyar e-kereskedelmi piac 20 százalékkal tudott bővülni, míg az Extreme Digital 30 százalékkal növelte eladásait: ezzel a legnagyobb forgalmú hazai online kereskedő.

Nagyképernyős tévét, de kisebb iPhone-t vesz a magyar

Az Extreme Digitalnál a Black Friday napján, azaz idén november 17-én indul a karácsonyi vásárlási szezon: minden évben a fekete pénteken érkezik a legtöbb rendelés. Az idei eladási statisztikák alapján televízióból a nagyképernyős típusokat részesítik előnyben a vásárlók: az értékesített készülékek 33 százaléka 40-43 colos képátlójú, a 49-50 colos óriástévék aránya pedig 18 százalékra emelkedett. Ezzel szemben az iPhone-okból a kisebb méretű típusok számítanak a favoritnak: az eladások felét a négycolos iPhone SE teszi ki. Az androidos mobilok közül - amelyek az okostelefonok értékesítésének 95 százalékát generálják -, az 5-5,2 colos típusok számítanak kedvencnek. A notebookokból még mindig a 15,6 colos típusok a legnépszerűbbek, ezek teszik ki az eladások 70 százalékát. A noteszgépekkel kapcsolatos érdekes trend, hogy már 20 százalékra nőtt a 250 ezer forintnál drágább típusok aránya.

A háztartási nagygépek körében az utóbbi másfél évben a különálló szárítógépek eladásai ugrottak meg a legjobban, ezek teszik ki a mosó-szárítógépek értékesítéseinek 18 százalékát, míg a mosásra és szárításra egyaránt alkalmas kombinált gépek aránya csupán 5 százalék, a hagyományos mosógépek pedig még mindig az eladások 77 százalékát adják. Az idei Black Friday az internetes kereskedelem legkiemelkedőbb eseménye lesz, a legtöbb vásárlás ezen a napon fog realizálódni országszerte az Extreme Digitalnál.



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Az elmúlt időszak slágerei az Extreme Digital-on
  Az Extreme Digital Kikában
  A Virgo fejlesztette az Extreme Digital új webáruházát
  GKI: élen az Extreme Digital
  Csúcsot hozott az Extreme Digitalnak a Black Friday
  Mozgalmas karácsonyra számít az Extreme Digital
  Karácsonyi bevásárlás: pop-up üzleteket nyit az Extreme Digital
  Együttműködik az Extreme Digital és a PayPal

További hírek ebben a kategóriában

Tovább nőtt a Skoda értékesítése
Heidi Klum és a Lidl második kol...
A jövő éves bértárgyalások a Tes...
Cafeteria és ajándékkártya az Eu...