Mini plakát kampány a BFTK-tól
MTI + Mediainfo.hu - 2017-11-06 13:25
Outdoor/indoor

A turizmus növekedésének kedvezőtlen velejáróit mérsékelné mini kampányával a budapesti turisztikai központ.

A Budapesti Fesztivál- és Turisztikai Központ (BFTK) mini plakát kampányt indított, hogy felhívja a külföldi turisták figyelmét a megfelelő viselkedésre, miután a nagyvárosokban, így Budapesten is egyre több a panasz az erősödő turizmus negatív hozadékaira, a szemetelésre, hangoskodásra.

A kampány célja felhívni a turisták figyelmét arra, hogy "ízléssel és tisztelettel viseltessenek" a főváros iránt - közölte az MTI kérdésére a Budapesti Fesztivál- és Turisztikai Központ (BFTK).

A jelenleg futó kampány keretében kétszáz plakát látható a négy metróvonalon járó szerelvényeken október 15-től november 15-ig, és a tervek szerint a kampányt jövőre is folytatják.

A kampányt a Budapesti Közlekedési Központtal (BKK) és a BKK plakátfelületeit értékesítő Promix Zrt.-vel közösen indította a turisztikai központ, így a felületeket térítésmentesen bocsátották a rendelkezésére. A szükséges plakátok legyártásának, kihelyezésének, illetve levételének a költsége 634 ezer forint áfa nélkül.

A kampány plakátjain, amelyeket a BFTK tervezett, Budapest egy-egy látványossága látható palackba zárva, illetve angol kifejezések (Travel. Enjoy. Respect; Welcome to Budapest) olvashatók.

A BFTK osztja az ENSZ Turisztikai Világszervezetének hitvallását, mely idén a fenntartható turizmust jelölte meg mottójának, ezért indította el a turista edukációs mini kampányt - írta a BFTK.



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Több régi plakát szerepel a BÁV őszi plakátaukcióján
  Társadalmi plakátkampány az Ogilvy/Geometry-től
  Szeptemberben eltűnnek az óriásplakátok
  Köztéri kommunikációs kampányt indít a NAK
  A Coca-Cola közterületi márkakampányát indította el
  A fiatal Claudia Cardinale látható az idei fesztivál hivatalos plakátján
  Nem hétköznapi óriásplakát nem hétköznapi órával
  Interaktív plakátkampány az Accenture-től

További hírek ebben a kategóriában

A Connect Media from dunnhumby s...
OTP Bank Fogászati Roadshow
Összefogott a JCDecaux és a Gold...
"Hatvanéves a Trabant" kampány