Hírek
19436 hír az adatbázisban
Megnyílt a legújabb Suzuki márkakereskedés
Marketinginfo.hu - 2017-11-03 14:17
Kereskedelem

Suzuki szalonnal bővült a dunántúli régió egyik legnagyobb márkakereskedése, a veszprémi Ring Autó Kft.

A Ring Autó Kft. fennállásának 20 éve alatt a méretét tekintve, a Dunántúl egyik legnagyobb kereskedésévé nőtte ki magát. Számos márka eladása, teljeskörű szervizelése, és szolgáltatáskínálata mellett, 2010 óta foglalkozik Suzuki modellek értékesítésével.

Új szintre lép a kereskedés azzal, hogy önerőből épült, saját szalont kap Veszprémben az ország legnépszerűbb autómárkája. "Azért esett a választásunk a Suzukira, mert hazai gyártású modelljeivel rendkívül népszerű a magyar vásárlók körében. Megbízható, kiváló ár-érték arányú és kedvező szervizigényű autók a Suzukik, melyet a márka piacvezető szerepe is bizonyít" - jegyezte meg Dékány Dénes, a Ring Autó Kft. ügyvezető igazgatója, a szalon ünnepélyes megnyitóján.

A hivatalos átadóünnepségen Dékány Dénes, a Ring Autó Kft. ügyvezető igazgatója a Magyar Suzuki Zrt. részéről Dr. Urbán László vezérigazgató-helyettessel, Fumito Sakai és Krisztián Róbert operatív igazgatókkal, valamint Tóth Péter kereskedelmi igazgatóval közösen vágta át a megnyitást jelképező szalagot. Ezt követően Tóth Péter japán szokás szerint egy porcelán szerencsemacskát adott át Dékány Dénesnek. A hagyomány úgy tartja, a macska bal mancsával integetve hívja be a vendégeket, egyben jó szerencsét, gazdagságot és egészséget is hoz a házba. A nyitóünnepségen részt vett Porga Gyula, Veszprém város polgármestere is, aki üdvözölte az új beruházást, mely a város javát is szolgálja, és sok sikert kívánt az autószalonnak a további eredményes működéshez.

A veszprémi Ring-Autóval a Suzuki már a 75. szalonját nyitotta meg az országban. A bővülés többek között annak is köszönhető, hogy itthon az új személyautó értékesítésben továbbra is a Suzuki áll a dobogó tetején. Az év első 8 hónapjában Magyarországon Suzukiból adták el a legtöbb személyautót, összesen 9408-at. Az augusztus hónap is kiemelkedő volt, hiszen 1245 autóval toronymagasan vezette a márka az eladási listákat. "Büszkénk vagyunk arra is, hogy a legnépszerűbb modellünk az esztergomi gyártású Vitara. Éles a verseny a típus kategóriájában, a városi terepjárók (SUV-k) között, ugyanakkor az értékesítési számokból az látszik, hogy a vásárlók továbbra is a Vitarát preferálják leginkább" - mondta Krisztián Róbert, a Magyar Suzuki Zrt. operatív igazgatója.



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Toyota-Suzuki együttműködés
  Hajómotoros üzletág a Suzuki-nél
  A 3 milliomodik Suzuki Magyarországon
  Növekedésre számít a Suzuki az idén a magyar piacon
  Új autó TOP 3 2016-ban: Ford, Suzuki, Opel
  Elégedett a tavalyi évvel a Suzuki
  Élre kormányozta magát a Suzuki
  25 éve vonatoznak a Suzuki-k
  Használtautó top 3: Opel, Suzuki, Volkswagen
  Suzuki márkakereskedés nyílt Kisújszálláson

További hírek ebben a kategóriában

Tudatosságot igényel a biztonság...
Nőtt a magyarországi kiskeresked...
Négy fő trend az online kiskeres...
Megvettek a Praktikert




Online marketing specialista
A 3DHISTECH a digitális mikroszkópok fejlesztésében és gyártásában élenjáró...