Hírek
20925 hír az adatbázisban
Kétszámjegyű növekedés a dm-nél
Marketinginfo.hu - 2017-11-02 15:17
Kereskedelem

A dm pozitív mérleggel zárta a 2016/17-es gazdasági évet a magyarországi piacon: összesen 302 millió eurós forgalmat ért el a drogéria, ez 10 százalékos növekedést jelent.

A dm 259 üzlettel zárta a gazdasági évet. A dm boltjait folyamatos megújulás jellemzi, az idei évben 44 bolt kapott modernebb külsőt, vagy éppen nagyobb alapterületet, 6 új üzletet nyitottunk 2 üzlet bezárása mellett. A jövő gazdasági évben is folytatódik a boltok modernizálása, tervezetten 11 új üzletet nyit majd a dm.

A folyamatos fejlődés, amelyet vásárlóinknak köszönhetünk, lehetővé tette a dm számára, hogy ajánlatainkba, árainkba, boltjaink megjelenésébe invesztáljunk, és persze nem utolsó sorban munkavállalóink elismerésébe - adott hangot örömének Csoknyainé Horváth Gertrud ügyvezető.

A dm-nél az elmúlt évben, és a drogéria előtt álló időszakban is a Mindig megéri koncepció áll a középpontban. A drogéria megbízható, négy hónapig érvényes árat biztosít a teljes szortimenten, üzletpolitikájával támogatni akarja azt a törekvést, hogy a vásárlók valóban akkor vásároljanak meg egy terméket, amikor valóban szükségük van rá.

A dm továbbra is piacvezető Magyarországon, átlagosan minden harmadik arcápolási és dekorkozmetikai terméket a dm-ben vásárolnak meg, minden negyedik testápolási termék ebből a drogáriából kerül a fürdőszobákba.

A dm Európában

Az elmúlt gazdasági évben az osztrák anyavállalathoz tartozó társországokban, így Magyarországon, Csehországban, Szlovákiában, Szlovéniában, Horvátországban, Szerbiában, Bosznia-Hercegovinában, Romániában, Bulgáriában és Macedóniában a forgalom 8,62 százalékkal 2. 402 millió Euróra nőtt.

A dm csoport Németországgal együtt most először átlépte, a 10 milliárd eurós határt, a konszern összes forgalma 10.259 millió Euró volt az elmúlt gazdasági évben, ez a tavalyihoz képest 5,7 százalékos emelkedést jelent.

A dm 12 országban van jelen Európában, összesen 59.046 munkavállaló tartozik a dm gazdasági közösségéhez, a dm-csoport országaiban 3464 üzletben szolgálja ki a drogéria a vásárlói igényeket.

Májusban megépült a dm központja Olaszországban is, jelenleg 50 munkavállalót foglalkoztat a vállalat. A dm expanziós terjeszkedése 2018 első felére várható 6 észak-olasz régióban.

Siker a vásárlóknál és a szakmában is

Nem csak a gazdasági mutatók, a kutatások és szakmai díjak is okot adnak az örömre. A dm a tavalyi év után idén is elnyerte a Superbrands minősítést, a díj történetében hetedszer.

A dm két üzlete is felkerült idén a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság által bevezetett "Pozitív listára". A drogéria kiemelt figyelmet fordít arra, hogy a fogyasztók elégedettek legyenek a náluk megvásárolt termékekkel, a nekik nyújtott szolgáltatásokkal, a dm tavaly elindította önálló ügyfélszolgálatát is.

A dm üzletpolitikájának fontos pillére az egészségtudatos életmód támogatása, polcain bio élelmiszerek széles kínálata érhető el, a polcokon díjnyertes termékeket találnak a vásárlók. 2015 tavaszán érkezett meg a 25. dm márka, a dmBio, a szortimentben mára több, mint 440 egészséges termék közül lehet válogatni, a márka 2017-ben ismét elnyerte idehaza az Év terméke díjat. A márka Németországban elnyerte a Green Brand 2017/18 díjat.

Úttörő kezdeményezések a dm-nél

A fogyasztói igényekre reagálva a dm július közepétől széles termékkörre fogadja el az egészségpénztári kártyákat üzleteiben, így a vásárlók kényelmesen, széles termékkörre használhatják fel az összegyűjtött egészségpénztári forintjaikat.
A dm applikációja folyamatosan fejlődik, a vásárlók a kuponok mellett már a dm-mel kapcsolatos aktuális hírekkel, érdekességekkel is találkozhatnak. Az applikációt 380 ezren töltötték le, az indulás óta 1 870 000 kupont váltottak be a vásárlók.

Munkáltató márkaépítésben is erősített a dm

A dm 2017-ben ismét átvehette a legvonzóbb munkaadó díjat kiskereskedelem kategóriában. A vállalat mellett harmadik alkalommal tették le voksukat a válaszadók.
A győztes címeket a világ legnagyobb független munkáltatói márka kutatása alapján ítélik oda. A lista alapjául szolgáló Employer Brand Research reprezentatív kutatásban a megkérdezettek kilenc szempont szerint, többek között a karrierlehetőségek, a továbbképzések, a foglalkoztatás hosszú távú biztonsága, illetve a munka és magánélet egyensúlya szerint is értékelték a cégeket.



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Új exkluzív dm márka Lukas Podolskival
  Új játékelemeket kapott dm pályázat fődíjas ovija
  A dm 10 százalékos növekedéssel zárta az első félévet
  A dm varázslatos világba invitálta a szépség nagyköveteit
  A dm elindította az online értékesítést
  Gyümölcsös bébiételt vont ki a forgalomból a dm
  Családi fesztivállal búcsúztatta a nyarat a dm
  Elindult a dm fogápolási pályázat
  Egészségpénztári kártyájával is fizethetünk a dm-ben
  Hetedszerre nyert Superbrands díjat a dm
  A dm jótékonykodott
  A dm harmadik éve a legvonzóbb munkaadó
  Bérfejlesztés a dm-nél
  Idén is 260 családot támogat a dm

További hírek ebben a kategóriában

t Jól teljesített a Tesco
2018-10-10 11:07
Új bemutatótermet nyit az Alza.h...
MINI szalon a pécsi Schneider Au...
Bio paleo müzlit hívott vissza a...
Kávézót nyitott a Mol Budapest b...