Hírek
19276 hír az adatbázisban
Szakmai segítség a hazai KKV-szektor számára
Marketinginfo.hu - 2017-10-25 12:57
PR

A "Piackutatás egyszerűen kis- és középvállalkozásoknak" címmel nemrég megjelent Bohnné Keleti Katalin szakkönyve.

A szakkönyv célja, hogy a vezetőket segítse a fontos üzleti döntéseket meghozni a releváns piackutatások segítségével.

A könyv segítségével:
 
  • bele láthat a piackutatás mikéntjébe,
  • megismerhet a módszereit és
  • könnyen kiértékelhetne az eredményeit, hogy helyes üzleti döntéseket tudjon hozni.


Pár részlet a könyvből:
 
  • Miért van szükség a kutatásra? - egy könnyed alapozó epizód arról, hogy pontosan mi is az a piackutatás, mikor-hol-hogyan és persze MIÉRT kell megcsinálni. Ebben a részletben egy nagyon szemléletes példát is hozok arról, hogy egy ügyfelem milyen döntésre jutott az ízesített kávékülönlegességeivel kapcsolatban, amikor a piaci bevezetés előtt állt.
  • Ki viszi el a pálmát? - címmel a másik részletben a konkurenseiről tudhat meg többet. Kit kell annak tekintenie, mit kell megtudnia róluk, hogyan derítse ki a fontos információkat és a legfontosabb: mit kezdjen a megszerzett adatokkal? Ebben a részletben azt a 6 konkrét lépést is leírtam Önnek, amellyel elvégezheti a konkurenciaelemzést.


A szerző, Bohnné Keleti Katalin, hosszú évtizedeken keresztül részt vett az MMSZ Elnökség munkájában, öt évig a Szövetség főtitkára volt, jelenleg igazságügyi szakértőként erősíti tagjaik sorát.





NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Távozik a Marketing Szövetség főtitkára

További hírek ebben a kategóriában

Jubilál a Fiatal Vállalkozók Het...
Többen jelentkeztek az 5. Ország...
Elindult a nevezés az Év Gyára 2...
Keresik a 2017-es év fiatal váll...