Hírek
19296 hír az adatbázisban
Ariana Grande a Reebok új arca
Marketinginfo.hu - 2017-10-24 16:21
Reklám

Új taggal bővült a Reebok család. Gigi Hadid, Teyana Taylor és a Rae Sremmurd után újabb szupersztár csatlakozott a márka nagyköveteinek csapatához Ariana Grande személyében.

113 millió Instagram követővel bíró énekesnő érkezésével a fiatalabb generáció igényeit elégíti ki a Reebok Women.

A Reebok évek óta elhivatottan támogatja a nőket önbizalmuk és magabiztosságuk növelésében. Kampányaik során rendszerint erős, inspiráló és pozitív személyiségekkel működnek együtt a nők motiválásán, nem volt ez másképp a Reebok család legújabb tagja esetében sem. A karakteres és merész Ariana Grande különleges színfolt a márka nagyköveteinek palettáján.

Ari rajongók millióit inspirálja a konvenciók és társadalmi elvárások ledöntésére nap mint nap. Dalszövegeivel, tweetjeivel és a követői iránti szeretetével rengeteg nőt inspirál a világon saját maguk legjobb változatának előhívására. A fiatal generációt is hitelesen megszólító Grande, igazi pozitív példa a - napjainkban gyakran előforduló - testképzavarral és önértékelési gondokkal küzdő tinédzserek számára.

"A Reebok filozófiájához hasonlóan én magam is az önkifejezés, az eredetiség és a merészség megszállottja vagyok. Dalaimmal inspirálom az embereket saját maguk elfogadására, az önmegvalósítással és önbecsüléssel kapcsolatos gondolatok pedig szerves részét képezik a mindennapjaimnak. Igazi megtiszteltetés számomra, hogy egy olyan márkával dolgozhatok együtt, amely küldetésének tekinti, hogy előhívja az emberekből saját magunk legjobb verzióját" - hangsúlyozta Ariane Grande az új együttműködéssel kapcsolatban.

A nyolcvanas években a Reebok szembement a sportszergyártó cégek által felállított konvenciókkal, és elindította a nők ezreit mozgásra bíró fitnesz mozgalmát. Az évek múltak, de ez a szellemiség semmit sem változott: a márka fő missziója mai napig a nők bátorítása és inspirálása maradt.

"A Reebok óriási potenciált lát Ariana fiatal generációba vetett hitében és abban, ahogyan a kockázatvállalásban, a kihívások leküzdésében és a szabályok ledöntésében motiválja őket. Nagyon örülünk, hogy Ariana csatlakozott a közösségünkhöz, és már alig várjuk, hogy a jövőben közös erővel segíthessünk a nőknek önmaguk felfedezésében" - nyilatkozta a Reebok az új márkanagykövet érkezéséről.



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Victoria Beckham és a Reebok közös kollekciója
  A Reebok nyári kampánya
  Teyana Taylor a Reebok új reklámarca
  Buszra várókat edz a Reebok
  Futócipővel jutalmazta az amatőr sprintereket a Reebok
  A dolgozók is marketingeszközök a Reeboknál

További hírek ebben a kategóriában

s Bírságot kapott a SANDOZ
2017-11-03 18:53
A városi futók egyedi igényeinek...
A ©KODA az új reklámfilmben
Az MRSZ és a DIMSZ a környezetvé...
Újabb magyar sikerek Cannes-ban