Budaörsre érkezett a Tejkaraván
Marketinginfo.hu - 2017-10-16 11:38
Outdoor/indoor

Hétvégén Budaörsre érkezett a Tej Terméktanács által szervezett "Tej Útja" roadshow, ahol interaktív programok keretében tudhatták meg az érdeklődők, milyen utat jár be a tej mielőtt a boltok polcaira kerül.

A magyar gazdák elkötelezett partnereként október 15-én, vasárnap a budaörsi Tesco adott otthont a Tejkaravánnak.

A kezdeményezés célja a hazai tej és tejtermékek, illetve azok fogyasztásának népszerűsítése. Ezt segíti a roadshow, melynek 75 állomása között főként iskolák és kiskereskedelmi üzletláncok szerepelnek. A következő helyszín Budaörs, így a vasárnap Tescóba látogatók maguk is végig járhatták a Tej Útját, és 5 élményállomáson tanulhattak a tejről. Segítségükre volt egy interaktív játék, kipróbálhatták magukat (mű)boci fejésben, valamint virtuális sétát tehettek a tej kiterjesztett valóságában is. A kaland végén pedig mindenkit várt a TejSzerencsekerék.



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  5 millió a fiatal úszótehetségek támogatására
  A Tesco csökkenti sajátmárkás üdítőitalainak cukortartalmát
  Az első élelmiszer-hulladék jelentése a Tescotól
  Százak pályáztak a Tesco közösségeket támogató programjára
  A Procter&Gamble és a TESCO közös kampánya
  A Tesco szállító partnereivel közösen támogatja az Élelmiszerbank Egyesületet
  Meghosszabbították a Tesco „Ön választ, mi segítünk” programot
  Havi 18 millió liter ásványvíz fogy a Tescóban

További hírek ebben a kategóriában

Kép: Apollo Tyres Az Apollo Tyres utca
2017-11-21 12:15
Országos kampány a szegedi újszü...
Hulladékszobrok hívják fel a fig...
Nem mindennapi installáció a Dun...
POS Services, Mondelez, SCA sike...