Új márkát vezet be a német közterületi reklámcég a magyar piacon
Marketinginfo.hu - 2017-10-13 12:41
Outdoor/indoor

Októbertől ADBOARD néven és új arculattal folytatja közterületi reklámpiaci tevékenységét hazánkban a német Freund cégcsoport.

A koblenzi székhelyű, Németország mellett Csehországban, Szlovákiában és 1993 óta Magyarországon is aktívan jelen lévő német Freund cégcsoport több mint két éve létrehozott, 100 százalékos tulajdonában álló leányvállalatának tevékenységét új pályára állítja, amelynek részeként októbertől már az ADBOARD márkával kívánja megvalósítani magyarországi stratégiáját. A tulajdonos hosszú távra tervezi magyarországi jelenlétét, amelyhez egy dinamikus, fiatalos, a nemzetközi trendeknek is megfelelő arculatot választott. A cégcsoport a vállalat bővülési terveinek megvalósításához a magyar cégvezetésnek a továbbiakban is minden szakmai és technikai támogatást megad.

Az új márka bevezetése a meglévő hirdetési szerződéseket érdemben nem befolyásolja, a cég a kereskedelmi partnereit továbbra is a megszokott módon és feltételekkel szolgálja ki. Az ADBOARD Kft. arra törekszik, hogy köztéri felületeinek jó elhelyezkedésével továbbra is első osztályú szolgáltatásban részesítse ügyfeleit. A vállalat jelenleg országszerte több mint 2500 különféle köztéri reklámfelülettel (óriásplakátokkal, citylightokkal, egyedi hirdetési megoldásokkal) rendelkezik forgalmas utak és csomópontok mentén, valamint tervei között szerepel, hogy a következő években újabb reklámeszközökkel bővíti közterületi portfólióját.

A német tulajdonos további magyarországi beruházásaival a következő években is az ügyfelek magas szintű kiszolgálását kívánja támogatni. A magyar piac egyik vezető szereplőjeként a cégcsoport magyarországi partnerei iránti elköteleződése erős, így a továbbiakban is tudatos és rugalmas stratégiai lépésekkel kívánja bebiztosítani, illetve megerősíteni pozícióját.

"Az újabb beruházások megtervezésénél egyrészt a német tulajdonos nemzetközi piacokon is alkalmazott technológiájára, know-how-jára és tapasztalataira építünk, másrészt figyelembe vesszük a magyar piaci és jogi környezet valamennyi sajátosságát. A cég a nemzetközi tőkeerejével és technológiai hátterével valamennyi országban képes a változó piaci szabályozásoknak megfelelni, stratégiai döntéseit és operatív lépéseit minden esetben ezek figyelembe vételével valósítja meg" - hangsúlyozta Bärbel Nieten, az ADBOARD ügyvezető igazgatója.



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Jól megy a német vállalatoknak
  Újabb vezető az euroAWK-nál
  Kampány optimalizálással erősít az euroAWK
  Kinevezések a euroAWK-nál

További hírek ebben a kategóriában

Kép: Apollo Tyres Az Apollo Tyres utca
2017-11-21 12:15
Országos kampány a szegedi újszü...
Hulladékszobrok hívják fel a fig...
Nem mindennapi installáció a Dun...
POS Services, Mondelez, SCA sike...