Hírek
19303 hír az adatbázisban
Szerencsejáték Zrt. sporttámogatói kampány
Marketinginfo.hu - 2017-10-13 10:52
CSR

A Szerencsejáték az idei évtől kezdődően nagyobb hangsúlyt fektet arra, hogy a sport, a kultúra és az egészségügy terén betöltött támogatói szerepvállalását önálló reklámkampányokon keresztül kommunikálja.

A lottótársaság a lakosság körében számos kutatást végzett, melyek egyöntetűen alátámasztják, hogy a magyarok elsősorban a nemzeti tulajdonú vállalatoktól várják el a társadalmilag fontos ügyek támogatását. A reprezentatív felmérésekből az is kiderült, hogy a Szerencsejáték Zrt. játékosait büszkeséggel tölti el, hogy a játékok megvásárlása révén a hazai sportolókat is támogatják.

A kampány szorosan kapcsolódik Magyarország első "embersportfogadási" terméke, a piacra lépésének 70. jubileumát most októberben ünneplő Totóhoz is, melyet épp a magyar sportolók 1948-as londoni olimpiára való kijutása érdekében vezettek be itthon. Ráadásul, nemcsak a legrégebbi, de a legnépszerűbb hazai sportfogadási játék, a Tippmix 20. születésnapja is idénre esik. Ezen termékeken túl a társaság szinte minden más játékából befolyó bevételek is a magyar sportélet fejlesztését támogatják, melynek összege csak a tavalyi évben közel 9 milliárd forint volt.





NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  A Szerencsejáték jótékonysági kampánya
  A Szerencsejáték pálya a Szigeten
  A Szerencsejáték Zrt. online közönségszavazás
  Elégedett a Szerencsejáték
  Tartalom és marketing a Szerencsejáték Zrt-nél
  Kiemelkedő fél évet zárt a Szerencsejáték Zrt.
  WOM kampány a Szerencsejáték Zrt-től
  A Szerencsejáték Zrt. lett a legjobb magyar munkahely
  Sorsjegybevételből támogat a Szerencsejáték Zrt.

További hírek ebben a kategóriában

Több jótékonysági programot támo...
Márta Irén lett a Fenntarthatósá...
Kiosztották az első Fenntartható...
Felelős és családbarát vállalkoz...