Hírek
19098 hír az adatbázisban
Újabb magyar sikerek Cannes-ban
Marketinginfo.hu - 2017-10-12 12:03
Reklám

A McCann Budapest alkotását két kategóriában is a legjobbnak ítélte az Emmy- és Oscar-díjas tagokat is soraikban tudó, prominens zsűri.

A Cannes Corporate Media & TV Awards reklámmustrát idén 8. alkalommal rendezték meg a francia Riviérán, amelynek keretében a világ legjobb reklám-, és filmes szakemberei versenyeznek 5 fő-, és 41 alkategóriában.

A klasszikus megoldásokon túl idén először díjazták a 360 fokos technológiával készült filmeket és dokumentumfilmeket, és a kifejezetten közösségi média felületekre szánt alkotásokat is.

A legkiemelkedőbb pályázatokat Arany, Ezüst és Fekete Delfin trófeákkal jutalmazza a független, nemzetközi zsűri, melynek tagjai között évről-évre Oscar és Emmy díjasok, filmrendezők, vállalati film- és média szakemberek, marketing és kommunikációs szakértők kapnak helyet.

A McCann Budapest E.ON-nak készült "E1ső a biztonság" című filmje két kategóriában, a Belső kommunikáció és HR-témájú alkotások közt is Arany Delfin díjat nyert, ráadásul hazánkból egyedüliként a Grand Prix-t érő Fehér Delfin trófea shortlist-jére is felkerült.

A megrázó film annak kapcsán készült, hogy bár az E.ON biztonsági intézkedéseinek köszönhetően egyre kevesebb az áram- vagy gázhálózati technológiához kapcsolódó baleset, a közlekedési balesetek száma nem csökkent az elmúlt évek alatt. Ezek okait elemezve szinte mindenhol az állapítható meg, hogy a kollégák az autóvezetést rutinfeladatnak tartják, az azzal összefüggő kockázatokat nem mérlegelik megfelelően.

A McCann Budapest két munkatársa, Silye Dániel és Éry Márk egy valós, az E.ON-nál megtörtént, kollégákat érintő autóbalesetet dolgozott fel, hogy a vállalatcsoport mintegy ötezer munkatársának ne csak az értelmére, hanem az érzelmeire is hasson, hiszen annak ellenére, hogy mindenki tudja, milyen veszélyekkel jár a gyorshajtás, a tények azt mutatják, hogy ez sok esetben nem elég elrettentő.

A díjnyertes alkotást Nagy Viktor Oszkár jegyzi. A rendező néhány éve az Apaföld című játékfilmmel mutatkozott be, amely azonnal elnyerte a Külföldi Kritikusok Díját a Magyar Filmszemlén, és ugyanabban az évben Európai Filmdíjra is jelölték. Az elmúlt években főként dokumentumfilmeket készített, legutóbb Európa legfontosabb televíziós fesztiválján, a FIPA-n nyerte el a legjobb forgatókönyvnek járó elismerést.



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Cannes-ban díjazták a SPAR reklámfilmjét
  Két Young Lions csapat Cannes-ba megy
  Sikerrel mutatkoztak be a magyar fejlesztések
  Indul a Cannes Corporate Media & TV Awards 2017
  Kreativitás a hirdetésekben
  Vredestein arany Cannes-ban
  Mol-Greenroom sikerek Cannes-ban
  A METRO Cash & Carry Ezüst Oroszlán díjat nyert

További hírek ebben a kategóriában

Megfelelőek a gyermekeknek szóló...
A Schweppes új integrált kampány...
A STOP SHOP nemzetközi reklámkam...
A Republicot választotta a Szent...