Hírek
19098 hír az adatbázisban
Két áruházával is SuperStore díjat nyert a Lidl Magyarország
Marketinginfo.hu - 2017-10-11 13:29
Kereskedelem

Idén harmadik alkalommal hirdette meg a hazai értékesítési helyek - például hiper-, és szupermarketek, diszkontáruházak, drogériák, szakboltok - számára a Trade Magazin a SuperStore versenyt.

A rangos megmérettetésen ezúttal is azok az üzletek indulhattak sikerrel, amelyek külső és belső megjelenése a leginkább harmonizál vásárlóik igényeivel, ahol a koncepciónak megfelelő a dizájn, és ahol mindez jól láthatóan visszaköszön a kiszolgálásban, a kommunikációban is.

A Lidl Magyarország idén két kategóriában is elnyerte a legjobbaknak járó elismerést. A nemzetközi szakmai zsűri véleménye alapján diszkont kategóriában a Lidl Magyarország budapesti, Margó Tivadar utcai üzlete érdemelte ki a SuperStore címet. A rangos díjjal az áruház különösen friss és gazdag, 44 féle helyben sütött édes és sós péksüteményt tartalmazó, 40 féle friss húsárut felvonultató, közel 300 féle zöldségből és gyümölcsből álló árukészletét, valamint széles tejtermék választékát ismerte el a bíráló bizottság. A SuperStore díjat eredményező magas minőségű kínálatot a Lidl Magyarország a "Lidl a magyar beszállítókért" programjának köszönhetően 350 hazai vállalkozás bevonásával biztosítja vásárlóinak.

A vállalat Közönségdíjat nyert, szintén fővárosi Hungária körúti üzlete környezetbarát megoldásaival emelkedik ki a hazai áruházak közül. A Lidl Magyarország környezettudatos vállalatként a legmodernebb technológiákat alkalmazva újította fel üzletét, amely energiatudatos hűtő-fűtő berendezésével, energiatakarékos LED világításával és a hővisszanyerő szellőztető rendszerével közel 120 tonnával csökkentheti szén-dioxid kibocsátását.

"A Lidl Magyarország igazán büszke a SuperStore díjakra, hiszen azokkal, a vállalat számára is legfontosabb értékeket, a mindig friss termékeket, és a környezettudatos, fenntartható fejlődés támogatását díjazták. Külön öröm, hogy az elismerések azt mutatják, a szakmai bizottság és a vásárlók egyaránt nagyra értékelik a Lidl Magyarország törekvéseit" - emelte ki Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője.



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Látványos divatshow a Lidl-nél
  Tarolt a Lidl a Magyar Termék Nagydíj idei versenyén
  Heidi Klum és a Lidl első közös kollekciója
  Az ABB elektromos gyorstöltő állomás a Lidl számára
  Több mint 8000 résztvevő a 35. Lidl Balaton-átúszáson
  A legjobb munkaadók között a Lidl Magyarország
  A Lidl divatkampánya
  Először a Lidl a Balaton-átúszás névadó szponzora

További hírek ebben a kategóriában

balról jobbra: Dr. Palkovics Lás... SPAR-terem az egyetemen
2017-10-13 11:14
Egyre népszerűbbek a csomagátvét...
A Tesco csökkenti sajátmárkás üd...
Új üzemet épít a SPAR Üllőn
Az első élelmiszer-hulladék jele...