Hírek
19098 hír az adatbázisban
Cannes-ban díjazták a SPAR reklámfilmjét
Marketinginfo.hu - 2017-10-10 10:48
Reklám

Díjesőt hozott az ősz a SPAR Magyarország számára. Az üzletlánc három szakmai versenyen is értékes elismeréseket kapott.

Ezüst Delfin-díjat nyert a SPAR Magyarország Regnum húsüzemről szóló TV reklámja, a Regnum Toy Story az idei Cannes-i Corporate Media & TV Awards-on. A díjat minden évben a világ legkiválóbb vállalati filmjeinek, online média és televíziós dokumentumfilmjeinek ítélik oda. A nemzetközi megmérettetésre idén közel 40 országból több száz nevezést nyújtottak be.



"A SPAR bicskei Regnum húsüzemét népszerűsítő film arra hívja fel a nézők figyelmét, hogy az üzletek húspultjaiban megvásárolható finomságok gondos kezek munkájának és kézműves szemléletünk eredménye. A SPAR marketingcsapatának és a koncepciót kidolgozó Greenroom Reklámügynökségnek nem titkolta célja azt volt, hogy a nézők a film hatására más szemmel nézzenek a húspultokra, valamint a mögötte álló húsüzemre", hangsúlyozta Maczelka Márk kommunikációs vezető.

Bene Nikoletta, a SPAR marketing vezetője és csapata, a filmet megálmodó Greenroom kreatív ügynökség, Vermes Iván rendező, az I'm Film produkciós csapat és a Digital Apes utómunka stúdió hetekig dolgozott a koncepción, a leforgatott jeleneteken és 3D elemeken, hogy a nézők végül hollywoodi minőséggel találkozzanak.




NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Újabb magyar sikerek Cannes-ban
  Superbrands-díjat kapott a SPAR
  Új üzemet épít a SPAR Üllőn
  Új vegán termékcsalád a SPAR-ban
  Életmódváltásra buzdít a SPAR
  Közösségi ház nyílt Érden
  Öt éves a SPAR Partner Program
  Újabb négy üzletét modernizálta a SPAR
  A SPAR kezdeményezése a minőségi húsfogyasztásért
  Megújul a tatabányai INTERSPAR

További hírek ebben a kategóriában

Megfelelőek a gyermekeknek szóló...
A Schweppes új integrált kampány...
A STOP SHOP nemzetközi reklámkam...
A Republicot választotta a Szent...