Hírek
19098 hír az adatbázisban
5 millió a fiatal úszótehetségek támogatására
Marketinginfo.hu - 2017-10-03 13:06
CSR

Lezárult a Procter&Gamble és a TESCO Magyarország közös programja, amelynek során 5 millió forint gyűlt össze a Magyar Úszó Szövetség támogatására.

A kezdeményezésnek köszönhetően a Magyar Úszó Szövetség olyan új felszerelésekkel és eszközökkel segíti a Jövő Bajnokai programjában részt vevő fiatal úszótehetségeket, amelyek nélkülözhetetlenek a mindennapos edzéseik során.

"A Magyar Úszó Szövetség egyik küldetése olyan tehetségek támogatása, akik a legnagyobb magyar sportolók nyomdokaiba léphetnek. Folyamatosan arra törekszünk, hogy egyre több gyermek úszásoktatását segítsük elő, és egy nemzetközi szinten is kiemelkedően erős úszócsapatot hozzunk létre. Hiszen annyi a fiatal úszótehetség Magyarországon! Programunk emellett a rászoruló, nehezebb helyzetben lévő gyermekek úszásoktatását is támogatni kívánja. - mondta Wladár Sándor, a Magyar Úszó Szövetség új elnöke. - Az összegyűlt adományból a Jövő Bajnokai Programunk több mint 300 fiatal úszótehetségét támogatjuk különböző úszástanulást segítő kellékekkel, eszközökkel, amelyek segítségével az edzésük biztonságosabbá és szerethetőbbé válik, ezáltal is vonzóvá téve a gyermekek szemében az úszást, mint sportágat. Az új eszközcsomagok (úszó deszkák, úszó lapok és nudlik, nehezékes gyűrűk, merülő karikák és labdák) hamarosan eljutnak az úszóiskolákba, hogy segítségükkel a gyerekek felkészülése, edzése és versenyzése még kényelmesebb és sikeresebb lehessen."

A 'Szenvedélyünk a teljesítmény' program idén nyáron futott az ország valamennyi TESCO áruházában és bárki csatlakozhatott hozzá. A különböző P&G termékek (mint az Ariel, Always, Pampers, vagy Lenor) vásárlása jó célt szolgált, és a 6 hétig tartó program eredményeképpen 5 millió forint gyűlt össze.

"Büszkék vagyunk erre a programra, és arra, hogy ennyi ember csatlakozott hozzá Magyarországon. A P&G egyik legfőbb célja, hogy termékeivel és kampányaival nap mint nap hozzájáruljon az emberek életének jobbá tételéhez. A 'Szenvedélyünk a teljesítmény' programunk azért jött létre, hogy segítségével fiatal magyar sportolókat támogassunk és hozzájárulhassunk sportolási lehetőségeiknek fejlesztéséhez." - mondta Hrvoje Ceovic, a Procter&Gamble Közép-Európa ügyvezetője.

"A TESCO Magyarország örömmel állt a program mellé, ami nagyszerű lehetőség volt, hogy a tehetséges fiatal úszók felkészülését és további fejlődését támogassuk. Bízunk benne, hogy az új felszerelésekkel sok száz gyermek úszásoktatása válik egyszerűbbé és biztonságosabbá." - mondta Hevesi Nóra, a TESCO-GLOBAL Áruházak Zrt. kommunikációs vezetője.



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Budaörsre érkezett a Tejkaraván
  A Procter&Gamble és a TESCO közös kampánya
  Tornászsport támogatás a P&G-től
  Közös SPAR - P&G adományozás
  Tovább pörgeti olimpiai kampányát a P&G
  Elindult a P&G és a MOB közös "Köszi Anyu!" kampánya
  Procter & Gamble: új szájreklámkampány a trnd-vel
  Olimpiai kampány: iskoláknak gyűjtött a P&G és a dm
  Olimpiai kampányt indított a Procter&Gamble

További hírek ebben a kategóriában

Az ALDI támogatja a Go Pink kezd...
A fiatalok pénzügyi tudatosságán...
Gumiabroncsokkal segíti a vérszá...
Sikerrel szerepelt az ETO U-12-e...