Hírek
19431 hír az adatbázisban
27 új márkával indítja az őszt a webshop
Marketinginfo.hu - 2017-09-29 09:17
Reklám

A korábbi kampányaitól eltérően, modellek helyett valódi emberek valódi élethelyzeteire épít az őszi/téli szezonban a Fashion Days.

A kampány üzenete szerint a jól megválasztott öltözet magabiztos fellépéshez és sikerhez vezet. Ezt tükrözi a cég idén bevezetett szlogenje is: Biztos választás, magabiztos stílus.

Tökéletes külsejű modellek helyett a hétköznapi emberekre fókuszál a régió elsőszámú divatportáljának új kampánya. Több mint 100 hétköznapi ember közül választotta ki a Fashion Days az idei szezon kampányarcait. Kollégák, baristák, ismerősök közvetítik a kampány üzenetét nem csak a TV reklámokban, hanem a márka egyéb kommunikációs csatornáján is. A kampány arcai olyan mindennapi élethelyzeteket mutatnak meg, mint egy jó hangulatú buli a barátnőkkel, egy táncórai sikerélmény vagy egy közös futás a családdal.

"A Fashion Days több vásárlói felméréséből kiderült: a legtöbben aktív életmódot folytatnak, amit mi sem bizonyít jobban, hogy közel 70%-uk mobilról, vagy mobil felületről vásárol. A vásárlók elsősorban arra vágynak, hogy egyszerre divatos és kényelmes is legyen az öltözetük. Az új, hétköznapi embereket bemutató koncepcióval azt igyekszünk bebizonyítani, hogy ez könnyen lehetséges. Sőt, a jól megválasztott outfit az önbizalmunkat is képes növelni." - nyilatkozott a kampányról a Fashion Days Csoport marketing vezetője, Andrei Chirila.

A Fashion Days több mint 700 ezer aktív vásárlóval rendelkezik, akik a szeptember közepén induló őszi/téli szezonban számos új terméket és a topmárkák legfrissebb kollekciót is megtalálják a divatportálon és a mobilapplikációban. A Next, Guess, Zee Lane, Desigual, Fossil, Puma és United Colors of Benetton márkák továbbra is a legkedveltebbek. A topmárkák listáját további 27 új márka bővíti ki, köztük a Bronx, Norton, Aldo, Armani Exchange, Emporio Armani, Tally Weijl, Marc Jacobs, Michael Kors, Napapijri, Bronx, Juicy Couture, Furla, Ted Baker, Helly Hansen vagy a The North Pole.




NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  100 milliós bevételt hozott a Fashion Days akciója
  Jól megy a Fashion Days-nek
  Sokat vár a Black Fridaytől a Fashion Days
  Születésnapi kampányt indított a Fashion Days

További hírek ebben a kategóriában

a Idén is tarolt az ACG
2017-12-11 14:02
Jogsértő reklám miatt kapott bír...
Médiaelemzés a sörágazatban
Hosszú Katinkával debütál a Huaw...
Jogsértő Black Friday reklám mia...




Online marketing specialista
A 3DHISTECH a digitális mikroszkópok fejlesztésében és gyártásában élenjáró...