Hírek
19430 hír az adatbázisban
Innovatív kármegelőzési marketingkampány a Generalitól
Marketinginfo.hu - 2017-09-20 10:36
Digitális

A Generali Előrelátó kampány célja, hogy a VR-élmény által nyújtott személyes megtapasztalás rádöbbentse a lakosságot arra, hogy odafigyeléssel és szokásaink megváltoztatásával sok esetben megelőzhető a kár.

A Tiszeker Dániel által rendezett kisfilmeket D. Tóth Kriszta és egy rejtélyes figura közreműködésével, egy itthon még csak pár hete elérhető 3D kamerával forgatták.

A kisfilmek egyik érdekessége, hogy itthon először használtak igazi 3D-élményt nyújtó 360 fokos kamerát fikciós történeteket bemutató reklámfilmhez. A Magyarországon csak néhány hete elérhető eszközzel már 8K felbontású 360 videókat és fotókat lehet rögzíteni. A Generali Előrelátó Program videóinak különlegessége, hogy a néző egy VR-szemüveg segítségével a tökéletes illúzió részeseként egy izgalmas szituációban találja magát. Az egyikben D. Tóth Krisztával, az Elviszlek magammal különleges VR-kiadásában élheti át, milyen DTK mellett egy karnyújtásnyira ülni, míg a másikban fény derül arra, hogyan lehet két olimpiai aranyérmet három perc alatt megszerezni.

"Biztosítóként nemcsak egy esetleges káresemény kapcsán szeretnénk ügyfeleink mellett állni, de tudatosságuk növelésével a prevenció terén is sokat szeretnénk tenni életminőségük javításáért. Innovatív marketingkampányunk indításával a személyes élményen alapuló megtapasztalás erejével szeretnénk felhívni a figyelmet a kármegelőzés fontosságára." - mondta el Árr Mariann, a Generali Biztosító marketing és customer experience vezetője.

A kampány része a Rádió 1 országos roadshow-jának, mely szeptember folyamán 5 hazai nagyvárosba látogat el, ahol minden érdeklődő átélheti a különleges VR-élményeket.

A kampány kreatív-stratégiai és koncepcionális fejlesztésével a Cluso-t bízta meg a Generali vezetősége.




NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Elismerték a Generalit
  Több szponzor a Gyerek szigetnél
  Tűzoltóknak adományoz a Generali
  Új kreatív koncepció készült a Generalinak
  Iskolai büféket fejleszt a Generali
  Téli Vakáció csomagot vezet be a Generali
  Közlekedésbiztonsági programot indít a Generali
  Silver Dove a Generali DM kampányának

További hírek ebben a kategóriában

Most épül a digitális jövő
Digitalizáció az irodában
Belépett az IAB-be az SAP
Virtuális élmények az új BMW X2-...




Online marketing specialista
A 3DHISTECH a digitális mikroszkópok fejlesztésében és gyártásában élenjáró...