Hírek
19431 hír az adatbázisban
A Schweppes új integrált kampánya
Marketinginfo.hu - 2017-09-20 09:13
Reklám

A Schweppes image-kampányának célja, hogy megmutassa, milyen érzés a komfortzónánkból kilépve valami újba belevágni, milyen a felfedezés íze.

Ennek részeként a koncepciót és a megvalósítást jegyző Adamsky Budapest ismert személyiségeket kért fel, hogy egy napra cseréljenek életet: az integrált kampány keretében három kisfilmet forgattak.

Hajas László Wossala Rozina séf bőrébe bújt, akinek Kishusom nevű bisztrójában saját kezűleg készítette el Dauer dog nevű specialitását, a fogást ráadásul kínálnia is kellett a vendégeknek. Hajast eközben a Mary PopKids frontembere, Bártfalvi Sándor helyettesítette Deák téri szalonjában, ahol a kezdeti bizonytalanságok után ügyesen feltalálta magát: három modellt készített fel egy Schweppes-fotózásra.

Wossala Rozina ezalatt a Mary PopKids új tagjaként nyüzsgött a próbateremben, részt vett az alkotófolyamatban, sőt, megírta A Felfedezés Íze című dal szövegét, amit élete első videoklip-forgatásán el is énekelt.





NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  JazzMobillal hűsít a Schweppes
  Afrikában bővít a Coca-Cola
  Levált a Schweppes a Cadbury-ről

További hírek ebben a kategóriában

a Idén is tarolt az ACG
2017-12-11 14:02
Jogsértő reklám miatt kapott bír...
Médiaelemzés a sörágazatban
Hosszú Katinkával debütál a Huaw...
Jogsértő Black Friday reklám mia...




Online marketing specialista
A 3DHISTECH a digitális mikroszkópok fejlesztésében és gyártásában élenjáró...