Hírek
19431 hír az adatbázisban
A STOP SHOP nemzetközi reklámkampánya
Marketinginfo.hu - 2017-09-18 09:44
Reklám

Az IMMOFINANZ elindította a STOP SHOP kiskereskedelmi márka első "easy shopping" néven futó nemzetközi reklámkampányát.

Az IMMOFINANZ egységesítette a nyolc ország 70 helyszínén jelen lévő STOP SHOP kiskereskedelmi márka marketingjét. Az "easy shopping" mottó jegyében a vállalat így foglalta össze a márka lényegét: a STOP SHOP olyan vonzó és praktikus helyi szállító, amelynek sokszínű kínálata kedvező ár-érték aránnyal párosul, és a jó a közlekedési kapcsolatoknak köszönhetően könnyen elérhető. A jövőben az IMMOFINANZ bécsi központjában kidolgozott promóciós kampányokat fogják felhasználni a STOP SHOP hirdetéseihez az összes országban. Az egységes marketingkoncepció a jelenleg zajló iskolakezdési kampánnyal indult.

"Ingatlanportfóliónk a márkákra összpontosít. Márkáink a bizalomépítés eszközei, bennük fogalmazódik meg vásárlóink felé a minőség ígérete. A marketing átfogó egységesítése nemcsak a piaci ismertséget alapozza meg hatékonyan, hanem költségmegtakarítással is jár. Ahelyett, hogy több különálló koncepciót dolgoznánk ki, egységes megközelítéssel jelenünk meg az összes országban. Ezt az új szemléletet most terjesztjük ki márkahirdetési tevékenységünkre, és a STOP SHOP a kiindulópont számunkra ebben a folyamatban" - nyilatkozta Dietmar Reindl, az IMMOFINANZ operatív vezérigazgató-helyettese.

"Mind a 67 STOP SHOP helyszínen reprezentatív piacelemzést végeztünk a márkatényezők azonosítására, hogy megtudjuk, miért járnak az emberek a STOP SHOP-ba. Így született meg az &187;easy shopping&171; mottó. A hirdetés képi világa mulatságos karakterek segítségével igyekszik a keresletet növelni, amelyre aztán a főcím is reagál: a STOP SHOP Önnek is azt kínálja, amire szüksége van" - mutatott rá Bernhard Klein, az IMMOFINANZ nemzetközi marketing- és márkamenedzsment-vezetője.

A meggyőzési stratégia és a képek mellett a vállalat arculatát is áttervezték. A hirdetésekben nagyobb méretű logót használnak, és az "easy shopping" mottó mellett egy szmájli is megjelenik majd a logó alatt.




NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Terjeszkedik a Stop Shop
  Az IMMOFINANZ tovább terjeszkedik a STOP SHOP márkával

További hírek ebben a kategóriában

a Idén is tarolt az ACG
2017-12-11 14:02
Jogsértő reklám miatt kapott bír...
Médiaelemzés a sörágazatban
Hosszú Katinkával debütál a Huaw...
Jogsértő Black Friday reklám mia...




Online marketing specialista
A 3DHISTECH a digitális mikroszkópok fejlesztésében és gyártásában élenjáró...