Hírek
19271 hír az adatbázisban
Magyar Termék Nagydíjas lett a Coop Rally
Marketinginfo.hu - 2017-09-12 10:41
Kereskedelem

Magyar Termék Nagydíjjal jutalmazták a magyar élelmiszer-előállítást a figyelem középpontjába állító, idén tizenkettedik alkalommal megrendezett Coop Rallyt.

A COOP üzletlánc 2006 óta szervezi meg minden évben a hazai élelmiszergyártás legjobbjait bemutató rendezvénysorozatot, amely a zsűri szerint kitartó szorgalommal népszerűsíti a magyar élelmiszertermékeket.

Magyar Termék Nagydíjat kapott a Coop Rally, a COOP üzletlánc több mint egy évtizede tartó kezdeményezése. Az elismeréseket olyan vállalkozásoknak ítélik oda, amelyek minőségi, innovatív és egyben gazdasági eredményt magukban rejtő termékeket, technológiákat, eljárásokat fejlesztettek ki és értékesítenek.

A "minőségi magyar termékekért" síkra szálló Coop Rallyt idén 12. alkalommal rendezik meg azzal a céllal, hogy ráirányítsák a közvélemény figyelmét: a magyar gyártók kiváló minőségű élelmiszertermékek előállítására képesek, a magyar élelmiszerfeldolgozás legkiválóbb szereplői egyaránt merítenek a tradíciókból és fektetnek nagy hangsúlyt az innovációra.

A több mint egy évtizedes munkát a Magyar Termék Nagydíj ünnepélyes átadó eseményén ismerték el kedden az Országházban. A díjakat az idei évben már huszadik alkalommal osztották ki.

Az ünnepélyes átadón elhangzott: a díjat ágazatoktól függetlenül ítélik oda, a nyertesek között ipari, mezőgazdasági és szolgáltató vállalkozások is vannak. A díj alapítása óta több száz vállalkozás vehette át az elismerést. A kezdeményezés az innovációt, a munkahelyteremtést, az exportorientációt helyezte a középpontba.
A szervezők az ünnepségen közölték: a pályázatok elbírálása több fordulós értékeléssel történt. A zsűri fokozottan vette figyelembe a kiírási feltételek teljesítését, az egyediséget, a versenyképességet, valamint az energiatakarékosságot, a környezetbarát megoldások alkalmazását.

Pekó László, a CO-OP Hungary Zrt. Igazgatóságának elnöke az eseményen úgy nyilatkozott: a COOP büszke arra, hogy a magyar élelmiszertermékeket több mint egy évtizede a Coop Rally eszközeivel is népszerűsítheti. Hozzátette: az, hogy a Coop Rally kiérdemelhette a Magyar Termék Nagydíjat, egy hosszútávú összefogás, a COOP és partnerei, beszállítói, valamint a rendezvényt évről évre megszervező Sky Csoport közös munkájának eredménye.




NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  KiSZÍVezhetik a vásárlók Magyarországot
  A többség megnézi, magyar-e az élelmiszer
  Tarolt a Lidl a Magyar Termék Nagydíj idei versenyén
  Átadták a Magyar Termék Nagydíjakat
  20. alkalommal adják át a Magyar Termék Nagydíjakat
  Idén is lehet pályázni a Magyar Termék Nagydíjra
  20 éves jubileumát ünnepli a Magyar Termék Nagydíj
  Magyar Termék Nagydíj: 66-an a díjazottak
  Minőségi termékeket díjaztak
  Sikeresen lobbizott a Poli-Farbe

További hírek ebben a kategóriában

Cafeteria és ajándékkártya az Eu...
Önkiszolgáló kasszák segítik a v...
13. Európai Kereskedelem Napja
Az Enterprise Investors felvásár...