Hírek
19098 hír az adatbázisban
Látványos divatshow a Lidl-nél
Marketinginfo.hu - 2017-09-11 12:24
Márkák

Heidi Klum és a Lidl New York-ban mutatta be közös kollekcióját.

Heidi Klum és a Lidl közel 350 vendéggel együtt, köztük Nina Garcíaval, Zack Posennel és Shaun Ross-szal ünnepelte New York-ban az "esmara by Heidi Klum" kollekció világpremierjét egy látványos Lidl #LETSWOW áruházban. A kollekció 84 darabját első alkalommal a házigazda, Heidi Klum és számos modell mutatta be kreatív díszletek között.

Heidi Klum és a Lidl egy lenyűgöző show keretein belül mutatta be első közös "esmara by Heidi Klum: Heidi & The City" névre keresztelt kollekciója darabjait New York-ban. A vállalat a klasszikus kifutó helyett egy olyan interaktív áruházi díszletet állított fel, amely kreatív és játékos módon nyújtott bepillantást a Lidl történetébe. A két órás bemutató során Heidi Klum és 35 modell a kollekció mind a 84 darabját megmutatták, a leopárdmintás csizmától kezdve, a flitteres blézeren át, egészen a valódi bőrből készült kabátokig. A modellek által viselt különböző összeállítások jól mutatják, hogy a kollekció egyes darabjai rendkívül sokféleképpen variálhatóak.

"Nincs jobb hely és nincs jobb időpont a New York-i Divathétnél, hogy nemzetközi kollekciónkat első ízben prezentáljuk. Ez volt a Heidi Klummal való jövőbeni együttműködésünk kezdő lépése. Mindannyian izgatottan várjuk a magyarországi értékesítés szeptember 18-i kezdetét." - nyilatkozta Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője.

"Ez egy igazán nagyszerű kezdet. A helyszín, New York, a show, a vendégek - egyszerűen minden tökéletes volt. Nagyon büszke vagyok az új kollekciómra" - áradozott a tervező. "Végre sikerült olyan divatot alkotnunk, ami minden nőnek jól áll, amit minden nő tud viselni. Hihetetlenül örülök annak, amit ma itt közösen megteremtettünk" - mondta Heidi Klum.



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Két áruházával is SuperStore díjat nyert a Lidl Magyarország
  Tarolt a Lidl a Magyar Termék Nagydíj idei versenyén
  Heidi Klum és a Lidl első közös kollekciója
  Az ABB elektromos gyorstöltő állomás a Lidl számára
  Több mint 8000 résztvevő a 35. Lidl Balaton-átúszáson
  Kizárólag magyar dinnye a Lidl-ben
  A legjobb munkaadók között a Lidl Magyarország
  A Lidl divatkampánya
  Először a Lidl a Balaton-átúszás névadó szponzora

További hírek ebben a kategóriában

Csehországban nőtt a személygépk...
Újabb sztárelőadó a BrandFestiva...
Az Apple és a Google maradt idén...
A MINI a világ 87. legértékesebb...