Hírek
19431 hír az adatbázisban
Tarolt a Lidl a Magyar Termék Nagydíj idei versenyén
Marketinginfo.hu - 2017-09-08 13:09
Kereskedelem

Összesen hat kategóriában nyerték el a Lidl termékei az idei Magyar Termék Nagydíjat.

A rangos szakmai megmérettetés zsűrije egyebek mellett az áruk minőségét, újszerűségét, piacképességét, gazdasági hasznosságát és exporterejét vizsgálta a kiválasztás során.

A Lidl 2004-es magyarországi piacra lépése óta széles, magas minőségű, ugyanakkor kedvező árú kínálattal áll a hazai vásárlók rendelkezésére. E szemléletének is köszönheti, hogy a Magyar Termék Nagydíj 2017 versenyén minden megpályázott kategóriában elnyerte a rangos díjat.

A szakmai elismerést és az azzal járó védjegyet az Alesto gyümölcsszeletekkel, a Chira gyorsfagyasztott zöldségek termékcsaláddal, a Deluxe mézválogatással, a Pikok Pannonia Téliszalámival, a Tepertős- szilvás papuccsal és a Pikok Pannónia Lángolt kolbásszal érte el a Lidl Magyarország. A szakmai zsűri az értékelések során figyelembe vette egyebek mellett a termékek minőségét, újszerűségét, piacképességét, gazdasági hasznosságát és exporterejét is.

Az idén huszadik alkalommal kiírt Magyar Termék Nagydíj pályázat ünnepélyes eredményhirdetésére 2017. szeptember 5-én, a Parlament Felsőházi Termében került sor.

"A Lidl Magyarország számára kiemelten fontosak a hazai értékek, gyártók és termékek. Ezért is indította útjára 2013-ban a "Lidl a magyar beszállítókért" programot, amelynek célja, hogy mind több kiváló minőségű hazai termék jelenhessen meg az áruházlánc polcain. Jól mutatja a program sikerét, hogy mára termékeinek mintegy 60 százalékát hazai beszállítóktól szerzi be a Lidl Magyarország. A most elnyert Magyar Termék Nagydíj pedig kiválóan bizonyítja, hogy ezek a termékek kimagasló minőséget jelentenek a hazai piacon" - nyilatkozta Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője.




NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Megjelent a Lidl idei szakácskönyve
  Két áruházával is SuperStore díjat nyert a Lidl Magyarország
  KiSZÍVezhetik a vásárlók Magyarországot
  A többség megnézi, magyar-e az élelmiszer
  Magyar Termék Nagydíjas lett a Coop Rally
  Látványos divatshow a Lidl-nél
  Átadták a Magyar Termék Nagydíjakat
  Heidi Klum és a Lidl első közös kollekciója
  20. alkalommal adják át a Magyar Termék Nagydíjakat
  Az ABB elektromos gyorstöltő állomás a Lidl számára
  Több mint 8000 résztvevő a 35. Lidl Balaton-átúszáson
  Magyar Kincsek sorozatot indít a Magyar Termék
  Kizárólag magyar dinnye a Lidl-ben
  A legjobb munkaadók között a Lidl Magyarország

További hírek ebben a kategóriában

Tudatosságot igényel a biztonság...
Nőtt a magyarországi kiskeresked...
Négy fő trend az online kiskeres...
Megvettek a Praktikert




Online marketing specialista
A 3DHISTECH a digitális mikroszkópok fejlesztésében és gyártásában élenjáró...