Hírek
19098 hír az adatbázisban
A Republicot választotta a Szentkirályi
Marketinginfo.hu - 2017-09-07 11:23
Reklám

A Szentkirályi új, látványos reklámkampányt indít, melynek üzenete: bárhol is legyél a világban, egy korty Szentkirályi mindig képes hazaröpíteni.

A kampány arca egy fiatal magyar modell, Fodor Klarissza, a TV-szpot zenéjét pedig a The Biebers adja. A kampány kreatívstratégiai és koncepcionális fejlesztésével az idén 20 éves Republic Group-ot bízta meg a Szentkirályi-Kékkúti Ásványvíz Kft. vezetősége.

A Szentkirályi a legerősebb magyar márkák egyike. A Balogh Levente által útjára indított cég családi vállalkozásként indult, de dinamikus növekedését követően rövid idő alatt hazánk piacvezető ásványvízmárkájává vált. 2016-ban a Szentkirályi Ásványvíz Kft. és az idén 110 éves Theodorát palackozó Kékkúti Ásványvíz Zrt. egyesülésével létrejövő Szentkirályi-Kékkúti Ásványvíz Kft. Magyarország meghatározó ásványvíz- és üdítőipari társasága lett.

A Szentkirályi 2004-ben sok nagymúltú ásványvízmárkát maga mögé utasítva szénsavmentes kategóriában elnyerte a párizsi Aqua-Eauscar-díjat, aminek köszönhetően a világ legjobb ásványvizei között találta magát. A brand élt is az elismeréssel és meghatározó piaci pozícióba került. A márka fejlődése azóta is töretlen, a Szentkirályi erejét mindig is a sikeres pozícióharc és az átgondolt stratégiai döntések jellemezték, ezért a következetes márkaépítést egy, a reklámügynökségi oldalon hasonlóan sikeres, nagymúltú integrált, 360 fokos szolgáltatást nyújtó cég szakértelmére bízták. A Szentkirályi 2017-ben a Republic Group-ot választotta, az ügynökségnél a teljes körű reklámkommunikációs feladatokat egy dedikált 10 fős account-kreatív csapat látja el.

A Szentkirályi egyedülállóan látványos reklámfilmet készített a Republic Group csapatával. A szpot alapmotívuma egy new york-i divatfotózás a fiatal modellel, Fodor Klarisszával, aki a nemzetközi kliensek visszajelzései alapján Magyarország következő topmodellje lehet. A divatfotózáson Klarissza belekortyol egy Szentkirályi ásványvízbe, ami otthoni emlékeket kelt benne - és a manhattani környezet rengeteg digitális utómunkával átalakul Budapest látképévé.

"Alapvetően magyar csapatot kerestünk, akiknek hazai márkákkal is van tapasztalatuk, tudnak korlátozó nemzetközi irányelvek nélkül is dolgozni és kellően rugalmasok. Mivel az ötlet eléggé újszerű volt, ezért szükség volt a magas minőségű koordinációra a munka során, hogy biztosan egy konzisztens, koherens egész jöjjön ki belőle" - mondta van der Wildt Nikolett a Szentkirályi-Kékkúti Ásványvíz Kft. marketingvezetője.

"A Szentkirályi csapata a legnagyobb márkák marketing csapatait challenge-elik, rendkívül koncepciózusan dolgoznak, ahol a szakmaiság megkérdőjelezhetetlen. Nagy kihívás volt egy ilyen összetett és nagy volumenű koncepciót kidolgozni, és a filmet leforgatni, de nagyon elégedettek vagyunk az eredménnyel. Sok filmet forgatunk minden évben, ám olyan még sosem történt, hogy egy metropolisz látképét egy másikéra varázsoltuk volna" - nyilatkozta Márton Szabolcs, a Republic Group kreatívigazgatója.

A cég portfólió-igazgatója, Furák András is sok lehetőséget lát az új megbízásban: "Nagyon élveztük a Szentkirályival közös munkát, már a kezdetektől fogva megtaláltuk a közös hangot. Szeretünk FMCG márkáknak dolgozni, mert talán ott a legnagyobb a mozgás és folyamatosan meg kell újulni, üdvözöljük a Szentkirályit a portfóliónkban."





"Stilizált, játékos, mágikus átalakulást akartunk létre hozni, mégis kihívás volt a városok összeillesztése az átalakulás során. A két városban mások a léptékek, a fényviszonyok, a látószögek. Közel harminc budapesti képet vettünk fel, amelyekből aprólékos munkával választottuk ki a végleges 5-6 átalakulós beállítást. Pont a forgatás napján támadt fel a szél, ezért jóval kevesebb zöld vásznat tudtunk csak kihelyezni - ezzel megnehezítve a forgatást. Azonban a szél nagyon jót tett a jeleneteknek. A főszereplő haja és ruhája pont úgy szállt a szélben, mintha egy felhőkarcoló tetején lennénk." - mesélt a forgatásról és az utómunka részleteiről a szpot rendezője, Bergendy Péter.



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  A 110 éves Theodora promóciós kampánya
  Land Rover és a Republic Group a fővárosért
  Üzemberuházás átadásával ünnepelték a 110 éves Theodorát
  Új ásványvíz a hazai piacon
  A hazai ízesítetlen ásványvízpiac
  A Souldrops a Republic Group-ot választotta
  Megyei érték lett a Szentkirályi ásványvíz
  Republic Group - BCMA együttműködés

További hírek ebben a kategóriában

27 új márkával indítja az őszt a...
Megfelelőek a gyermekeknek szóló...
A Schweppes új integrált kampány...
A STOP SHOP nemzetközi reklámkam...