Hírek
19112 hír az adatbázisban
Öt éves a SPAR Partner Program
Marketinginfo.hu - 2017-09-06 09:14
Kereskedelem

A SPAR franchise programhoz a csatlakozó töltőállomásokkal és boltokkal együtt már országszerte összesen 133 üzlet tartozik, amelyek mintegy 1500 embernek adnak munkát.

Az üzletág éves forgalma meghaladja a 32 milliárd forintot. A SPAR Partner Program sikertörténete folytatódik.

"2012-ben, amikor az első magánkereskedővel leszerződtünk Móron, még senki nem gondolta, hogy a franchise rendszerünknek ekkora sikere lesz Magyarországon. Azóta bebizonyosodott, hogy a SPAR Partner Program népszerű és eredményes üzleti modell, hiszen ennek keretében a kiskereskedők számos előnyt élvezhetnek: széles áruválasztékot, akár heti hatszori áruszállítást, kiterjedt marketingtámogatást és promóciókat, de a korszerű informatikai rendszert, valamint a SuperShop hűségprogramot is használhatják. Ezen kívül a SPAR saját tulajdonú bicskei húsüzeméből kikerülő, kiváló minőségű, mindig friss és kedvező árú húsok a franchise üzletekben is elérhetőek" - mondta Maczelka Márk, a vállalat kommunikációs vezetője.

A SPAR franchise program égisze alatt megnyílt üzletek száma 2016 szeptemberében érte el a bűvös százat. A SPAR Magyarország jelenleg 109 magánkereskedővel áll szerződésben országszerte, akik összesen 133 üzletet működtetnek a partnerségi programban. A SPAR továbbra is várja a magánkereskedők jelentkezését a franchise hálózathoz az ország bármely pontjáról. A 2016-os év különösen jelentős volt a hálózat bővülése szempontjából: összesen 43 új üzlet csatlakozott. 2017 első 8 hónapjában pedig 17 új taggal bővült az immár 133 üzletegységet tömörítő hálózat, amely mintegy 1500 embernek ad munkát országszerte. Az üzletág forgalma éves szinten meghaladja a 32 milliárd forintot.

A csatlakozás minden fél számára azonnali és kézzelfogható előnyökkel jár. Miközben a kiskereskedők az együttműködés során megtarthatják önállóságukat, a SPAR csoport széles áruválasztékával, minőségi termékeivel és számos szolgáltatásával - például logisztikai, helyi és országos marketing, illetve informatikai támogatás - segíti őket. A kis üzletek integrálása a SPAR franchise hálózatba ugyanakkor a helyi lakosság számára is kedvező, hiszen a környékbeli, úgynevezett kényelmi boltok kínálata jelentősen bővül, többek között a SPAR széles sajátmárkás termékkínálatának köszönhetően. A SPAR Magyarország pedig mindazon előnyöket, amelyekkel a hálózathoz csatlakozó kiskereskedők által üzemeltetett boltok rendelkeznek - például a kiszolgálás minősége, a vevőismeret, a vásárlókkal való személyes kapcsolat - hosszabb távon beépíti az üzleti kultúrájába, tovább emelve annak színvonalát.

A franchise hálózat bővítése az elkövetkező időszakban is napirenden szerepel a SPAR Magyarország életében, további üzletnyitások várhatóak az év hátralévő részében, illetve jövőre is.



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Superbrands-díjat kapott a SPAR
  Cannes-ban díjazták a SPAR reklámfilmjét
  Életmódváltásra buzdít a SPAR
  Már több mint száz üzlet csatlakozott a SPAR franchise-hoz
  Duplázná franchise tagjai számát a SPAR
  Pesten is megjelent a SPAR franchise hálózata
  Franchise-rendszerrel bővíti hálózatát a SPAR

További hírek ebben a kategóriában

balról jobbra: Dr. Palkovics Lás... SPAR-terem az egyetemen
2017-10-13 11:14
Superbrands-díjat kapott a SPAR
Két áruházával is SuperStore díj...
Átadták az Év Kereskedője 2017 d...
Egyre népszerűbbek a csomagátvét...