Hírek
18879 hír az adatbázisban
Együtt kampányol a trnd és az Élelmiszerbank
Marketinginfo.hu - 2017-08-11 13:31
CSR

A Magyar Élelmiszerbank Egyesület a trnd-vel közösen indított kampánya során az élelmiszer-pazarlás témakörére hívja fel a fogyasztók figyelmét.

A karitatív projekt célja a fogyasztók edukálása az élelmiszer-pazarlás veszélyeiről, annak megelőzéséről, valamint az Élelmiszerbank működéséről. A három hetes projektben összesen több mint 2300 érdeklődő trnd-partner vesz részt.

A kampány során a résztvevők a meghökkentő adatok és információk mellett olyan hasznos tippekhez jutnak hozzá, amelyekkel saját háztartásukban is csökkenthetik a feleslegek kialakulását, ezáltal megelőzhetik az élelmiszerek kidobását. Megismerik az Élelmiszerbank tevékenységét, az egyesület működését, valamint az adományozás lehetőségét és annak folyamatát. Ezen alapos információk birtokában beszélgetéseket kezdeményeznek az ismeretségi körükben a pazarlás témaköréről, így a kampányban részt vevő trnd-partnereken kívül sokan mások is értesülnek erről a problémáról, és megtudják, hogy egyéni szinten is tehetünk azért, hogy az élelmiszer-feleslegek mennyisége csökkenjen.



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  A Tesco szállító partnereivel közösen támogatja az Élelmiszerbank Egyesületet
  Nagybani Piac és a Magyar Élelmiszerbank közös kezdeményezése
  A Tesco élelmiszermentő programja
  „Csúnya” zöldségekkel küzd a Tesco az élelmiszer-pazarlás ellen
  Tesco az élelmiszer-pazarlás ellen
  A trnddel dolgozik a P&G
  Sikeres játékgyűjtő akciót szervezett a trnd
  Fogadj örökbe egy járást

További hírek ebben a kategóriában

Nemzetközi kutatáshoz csatlakozo...
Felavatták azt Országtortákat
A Coca-Cola idén is támogatja a ...
Véradás az Apollónál
Sikerrel zárult az Orbit Gyermek...
Rekord mennyiségű sütőolajat gyű...
Ne hagyj az autóban! kampány a N...




Marketing Manager
Amiben segíteni tudsz nekünk:- Külföldi piacralépés marketingstratégiá...