Hírek
19112 hír az adatbázisban
Anastacia tervez ruhát az ALDI számára
Marketinginfo.hu - 2017-08-11 10:34
Reklám

Az ALDI-val karöltve készítette el izgalmas ruhakollekcióját a különleges hangú amerikai énekesnő, Anastacia.

Szeptember 14-étől az összes magyar ALDI-áruházban elérhetőek lesznek az énekesnő összetéveszthetetlen stílusát tükröző ruhadarabok, melyek segítségével a vásárlók könnyűszerrel vihetnek egy kis rockot az őszi ruhatárukba.

Anastacia stílusában mindig is összeforrt a zene, a divat és személyiségének egyedi jegyei. Ha az énekesnőre gondolunk, egyből a vagányság és karakteres hangja jut eszünkbe. Éppen ezért is jelent nagy örömöt az ALDI számára, hogy egy ilyen világsztár közreműködésével készülhetett el a szeptember 14-étől kapható új ruhakollekció: a farmernadrágok, pólók, pulóverek, ruhák és tunikák mind magukon viselik a méltán népszerű glamrock stílus jegyeit.

"A teljes kollekció engem és a stílusomat tükrözi" - nyilatkozta Anastacia. A ruhadaraboknak nemcsak a tervezése egyedi, hanem az ára is az ALDI-tól megszokott módon kedvező.

A mai napig hazánkban is nagy népszerűségnek örvendő, szeptemberben új albummal jelentkező énekesnő nemcsak a popzene fényes csillaga, hanem a mellrák elleni küzdelem egyik kiemelkedő alakja. Az énekesnőnek kétszer is sikerült legyőznie a betegséget - 2003 óta pedig elkötelezetten hívja fel a megelőzésre és az egészséges táplálkozásra a figyelmet. Az ALDI számára ezek az értékek különösen fontosak: a bio, illetve a laktóz- és gluténmentes termékek folyamatos bővítésével és a Magyar Rákellenes Liga Go Pink elnevezésű kampányának támogatásával már évek óta segít felhívni a figyelmet az egészségtudatos életmód és a szűrésen való részvétel fontosságára.



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Az ALDI támogatja a Go Pink kezdeményezést
  Most már ALDI-val is szervezhetünk az utazást
  Pop-up üzletek az ALDI-tól
  Példaértékű munkaadó lett az ALDI Magyarország
  Az ALDI a 17. FINA nemzeti főtámogatója
  Zöldárammal látja el a MOL az ALDI Magyarországot
  Korszerűbb és innovatívabb logóra vált az ALDI
  Sikeres az almakampány
  Hosszú távú kutatási projektbe kezd az ALDI
  SuperStore-díjat nyert az ALDI

További hírek ebben a kategóriában

Cannes-ban díjazták a SPAR reklá...
27 új márkával indítja az őszt a...
Megfelelőek a gyermekeknek szóló...
A Schweppes új integrált kampány...