Köztéri kommunikációs kampányt indít a NAK
Marketinginfo.hu - 2017-08-03 09:50
Outdoor/indoor

Óriásplakát- és city light-kampányt indít augusztus 1-ével a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara "Itthonról Otthonra" nevű programjával kapcsolatban.

A köztéri kampány jól kapcsolódóik abba a törekvésbe, hogy egész évben edukációs jelleggel olyan látásmód-formáló üzeneteket juttasson el szórakoztató formában a fogyasztókhoz, amelyek segítik a hazai termékekbe vetett bizalom erősítését.

Óriásplakáttal 168, míg city light poszterekkel 110 központi, illetve kiemelt helyen találkozhatnak egy hónapon át a hazai zöldség- és gyümölcsfogyasztók. A köztéri kommunikációs eszközök használata jól illik abba a korábban meghatározott kommunikációs stratégiába, amelynek megfelelően a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara idén kibővített eszköztárral kívánja elérni a fogyasztókat, ezzel szolgálva a minél hatékonyabb tájékoztatást, valamint segítve tagjait, tehát a hazai termelőket. Ennek érdekében a köztestület májusban "Itthonról Otthonra" címmel életmód témájú Facebook-oldalt hozott létre. Itt egész évben edukációs jelleggel olyan látásmód-formáló üzeneteket juttat el szórakoztató formában, amelyek segítik a hazai termékekbe vetett bizalom erősítését.

Az online jelenlét nagyban segít eloszlatni több tévhitet, valamint segíti a tájékoztatást. Többek között arra hívja fel a figyelmet, hogy a friss, magyar zöldség-gyümölcs könnyen megkülönböztethető a még éretlenül leszedett és gyakran több ezer kilométerről ideérkező importtól. Hangsúlyos és visszatérő üzenetként jelenik meg, hogy a hazai termékek megvásárlásával a hazai gazdálkodókat és ezáltal a hazai gazdaságot támogatjuk, ezért részesítsük előnyben a hazai termékeket. Az "Itthonról Otthonra" Facebook-oldal hatékonyan segíti a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara fogyasztásösztönző kampányait is, így a júniusban lezajlott gombanépszerűsítésben és a júliusban tartott dinnyekampányban is fontos szerepet játszott, valamint az októberben induló alma promóciós kampány is hangsúlyosan jelenik meg az oldalon.

Az "Itthonról Otthonra" kezdeményezés sikeresnek bizonyult, elfogadottsága a vártnál is nagyobb, hiszen az első három hónapban már közel 10 ezer követővel rendelkezik az oldal. A most induló köztéri kampány várhatóan még nagyobb ismertséget ad a friss hazai termesztésű zöldségeknek és gyümölcsöknek. Az egyhónapos köztéri kampány alatt és után a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara folyamatosan üzemelteti az "Itthonról Otthonra" Facebook-oldalt, ahol változatlan tartalommal és információkkal segíti a tájékoztatást.



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Mini plakát kampány a BFTK-tól
  Vigyázat, civilek! 17. ARC közérzeti kiállítás idén is!
  Több régi plakát szerepel a BÁV őszi plakátaukcióján
  Szeptemberben eltűnnek az óriásplakátok

További hírek ebben a kategóriában

Food truck rekord: 250 milliós f...
Budapest Airport karácsonyi prom...
A BMW fényjátéka
A Szerencsejáték országjáró kamp...




Online marketing specialista
A 3DHISTECH a digitális mikroszkópok fejlesztésében és gyártásában élenjáró...