Hírek
19586 hír az adatbázisban
Bővülésre számít a Volkswagenek értékesítésénél a Porsche
MTI + Marketinginfo.hu - 2017-07-11 11:32
Márkák

A magyarországi újautópiac átlagos növekedését meghaladó bővülést tervez a Volkswagen márka eladásában az idén a Porsche Hungaria.

Az importőr az MTI-nek arról számolt be, hogy az idei első fél évben csaknem 5500 Volkswagent adtak el a magyarországi márkakereskedők, míg tavaly a teljes évben 12 011-et.

A Datahouse 9445 Volkswagen személyautó és kisteherjármű eladását rögzítette tavaly, amely 8 százalékos piaci részt és a 4. helyet biztosította a márkák eladási listáján. Az idei első fél évben 4247 VW eladását regisztrálta a Datahouse. A különbség abból adódik, hogy a reexportot - a Magyarországon eladott, ám végül külföldön forgalomba helyezett járműveket - az importőr nem számítja bele a magyarországi piaci adatokba.

A márka legnépszerűbb modellje hagyományosan a Golf, az idén azonban a Polo tört az élre: a június 20-ig eladott 5468 járműből 1479 a kiskategóriás modell volt. A Polo az év további részében is nagyban hozzájárulhat az eladási volumen növekedéséhez, júniusban Berlinben bemutatott innovatív új, ötödik generációja az ügyfélkör bővülésével is biztat.

A modell sikerét fokozhatja, hogy az idén már megfigyelhető a kis kategóriát is preferáló magánvevők visszatérése az új autók piacára. A német gyártó elektromos változatot nem tervez ebből a modellből, mivel az e-kategória felárát a kisautók szegmensében nem tudják a vevők megfizetni.

A Volkswagen folytatja modellkínálatának frissítését, egyebek között kiskategóriás SUV-val jelenik meg a közeljövőben.



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Továbbra is a Volkswagen a világ legnagyobb autógyártója
  A Volkswagen fejlesztési programot indít
  Bentley karosszériákat gyárt majd a Porsche lipcsei üzeme
  Volkswagen márkatalálkozó a Hungaroringen
  A Volkswagen erősít az elektromos járművek piacán
  Kevesebb Volkswagen fogyott júliusban
  Nagy dobás a Volkswagentől
  Nőtt a Volkswagen működési eredménye
  Használtautó top 3: Opel, Suzuki, Volkswagen
  A Volkswagen digitális billboardja
  Nálunk is indul a dízel VW-k javítása
  Csökkent a Volkswagen nyeresége

További hírek ebben a kategóriában

 <ul><li></li></ul> Új kampány a Palomától
2018-01-16 16:14
Jó évet zárt a Szentkirályi-Kékk...
Oroszországé a Sztolicsnaja márk...
Az ALTEO és a HEINEKEN együttműk...
Továbbra is a Volkswagen a világ...