Hírek
19276 hír az adatbázisban
Visszatérnek a magánvevők az új autók piacára
MTI + Marketinginfo.hu - 2017-07-06 09:21
Márkák

Visszatérnek a magánvevők az új autók piacára, a magyarországi márkakereskedőknél az idén már számottevően nő a magánügyfeles értékesítések súlya - mondta Koncz Gábor, az Opel Magyarország ügyvezető igazgatója.

Elmondása szerint az idén már 38 százalékra nőtt a magánszemélyeknek eladott autók aránya, egyidejűleg a flottavásárlóké 62 százalékra zsugorodott. Az előző években még jellemzően 70 százalék fölött volt a céges vásárlók aránya a kereskedőknél, egyes márkáknál 80 százalékra is felkúszott, aminek a piac válság utáni talpra állásában nagy szerepe volt.

Koncz Gábor megjegyezte: az Opelnél még az iparági átlagnál is nagyobb súlya van a magánértékesítésnek, az idén eléri a 47 százalékot az eladásokon belül.

Az ügyvezető igazgató az MTI-nek elmondta, hogy 2017-ben 12 ezer darab Opel eladásával számolnak, ez a teljes piacra prognosztizálthoz hasonló, 14 százalék körüli bővülést jelentene 2016-hoz képest. Az idén az első öt hónapban 4286 autót már eladtak a márkakereskedők, alátámasztva a tervet, egyben 8,3 százalékot meghaladó piaci részt biztosítva a márkának Magyarországon.

Koncz Gábor szólt arról, hogy a piaci trendhez igazodva az Opel is erősít az úgynevezett városi terepjárók szegmensében. Jelenleg a Magyarországon eladott új autók 35,6 százaléka SUV. A kategória Európában is dinamikusan fejlődik, bár többségükben a C (compact) szegmens a legnagyobb. Az Opel is hagyományosan ebben a szegmensben erős, a teljes eladásának 38,5 százaléka Astra modell.

A márka SUV-ja, a Mokka eddig Magyarországon az eladások 12,6 százalékát adta, azonban a piaci arányt megközelítő 30 százalékra nőhet az SUV-értékesítés két új modell bevezetésével, a Crossland-X-szel és a Grandland-X-szel, amelyek júniusban, illetve októberben kerülnek a kereskedésekbe - ismertette Koncz Gábor.



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Elektromosautó-gyárrá alakul az Opel a tervek szerint
  Létszámcsökkentés az Opel -nél
  Az új autók eladása közel 16 százalékkal nőtt júliusban
  Az új autók eladása 11,6 százalékkal nőtt júniusban
  160 Opelt vásárolt a Magyar Posta
  Az Opel új tulajdonosa fejlesztene a magyarországi gyártást?
  Az Opel sikermárkává vált 25 év alatt
  Rekordévet zárt az Opel magyarországi gyára
  Új autó TOP 3 2016-ban: Ford, Suzuki, Opel
  Gondolatra önindít az Opel projektautó
  Az Opel 650 ezer motort gyárt az idén Szentgotthárdon
  Használtautó top 3: Opel, Suzuki, Volkswagen

További hírek ebben a kategóriában

t Kávézót nyitott a Tiffany
2017-11-16 10:26
Shortlistes lett az Epica Awards...
A Springfield újabb kampánya
Elsa Pataky a Women’secret...
Beruház a Nestlé