Hírek
19431 hír az adatbázisban
A Decathlon országos kampánya
Marketinginfo.hu - 2017-06-09 17:38
Promóció

A Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét.

Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar soha nem sportol a legkülönbözőbb okok miatt. A leggyakoribb kifogások között az idő-, motiváció- vagy társhiány szerepel az első helyeken, de ugyanígy probléma lehet a sérülés vagy egyéb egészségügyi korlátozottság. A Decathlon új kezdeményezésének célja a közösségek erejére építve és pénzbeli támogatást nyújtva, hogy megmozgassa ezeket az embereket. Jelszavuk: kezdj bele, és nem leszel egyedül! Hogy még vonzóbb legyen a rendszeres testmozgás, az áruházlánc ismert emberek bevonásával új szintre emeli a sportélményt. A programot bejelentő sajtótájékoztatón az is kiderült, elsőként Ábel Anita, Gianni Annoni és Hajós András lesznek ebben a segítségükre.

Sportoljma.hu - így szól a Decathlon globális szinten is egyedülálló programja, melynek lényege, hogy a weboldalon regisztrálva bárki sportközösséget alkothat, ezen a felületen szervezhet sporteseményeket vagy akár csatlakozhat egy már meglévő közösséghez. A választható sportágak tárháza legalább olyan gazdag, mint az áruház eszközválasztéka. A programot azért indították útjára, hogy minél több ember ismerkedhessen meg a sportolás örömével, és a rendszeres testmozgás révén egyre többen legyenek egészségesek és kiegyensúlyozottabbak Magyarországon. Az oldal célja az is, hogy a résztvevők akár új sportokat is kipróbáljanak, új embereket ismerhessenek meg, és persze új élményeken osztozzanak.

A működési elv nagyon egyszerű: a Decathlon a www.sportoljma.hu oldalon várja közösségvezetők vagy "sima sportolni vágyók" regisztrációját várja, akik vagy új sportközösséget alapítanak vagy csatlakoznak egy már létező közösséghez. A regisztrált közösségeknek képekkel, vagy videókkal kell dokumentálni a közös sportélményeket - 10 hét után pedig, ha legalább heti egyszer közösen sportoltak, a Decathlon minimum 5+1 fő esetén 20.000 forint értékű, minimum 10+1 fős sportközösség esetén pedig 30.000 Ft értékű vásárlási utalvánnyal támogatja a közösség vezetőjét. Ebben a juttatásban évi egyszer részesülhet mindenki. A 4 millió sportmentes életet élő emberből sokan a megfelelő társaság, vagy az eszközök hiánya miatt nem élnek egészségtudatos életet. A vállalat ezzel a megoldással egy csapásra több igényre is megoldást tud nyújtani.

A programot házon belül már tesztelte a Decathlon: ennek köszönhetően már most több mint 50 működő sportközösséghez, lehet csatlakozni 21 különböző sportágban, az ország legkülönbözőbb pontjain. A programban résztvevők száma már most meghaladja a 350 főt. Cél a több száz sportközösség létrehozása a lehető legtöbb sportágat lefedve és a lehető legtöbb embert megmozgatva.

További ösztönző erőként több ismert ember is a kezdeményezés mellé állt, hogy még magasabb szintre emeljék a sportélményt. A Decathlon mostantól havonta egyszer azzal jutalmazza a Sportoljma.hu 1-1 sportközösségét, hogy a kiválasztott edzésén valamilyen extra élményt ad a résztvevőknek egy ismert emberrel. Az eseményen kiderült már az is, hogy az első három sportélmény hogyan is néz majd ki. Ábel Anita a jóga szerelmese, így egy jóga csoport órája előtt egy activity párbajjal melegíti majd be a résztvevőket. Hajós András igazi utcai biciklis, így nem volt kérdés, hogy egy bicajos csapathoz csatlakozzon. András szeretne olyan csapattal találkozni, akik egyébként terepen szoktak biciklizni, de ő bevezetné őket a városi bringázás világába. Gianni Annoni egy focicsapathoz tervezi a csatlakozást, ahol edzőként motiválja majd a résztvevőket, levezetésként pedig energia gazdag olasz étkekkel készül meglepni a testedzésben megfáradt csapatokat. Idővel a program új arcokkal bővül majd, de az élmény állandó marad.

"Szeretek jógázni, évek óta ez a kedvenc sportom, mert szinte bárhol, bármikor végezhető. Sajnos való igaz, hogy sokan nem mozognak, de ha ezzel a programmal csak ennek a 4 millió embernek a töredékét rávesszük az egészségtudatos életmódra, már megérte" - mondta el a sajtótájékoztatón Ábel Anita.

"Jelenleg ez a program a magyarországi Decathlon zászlóshajója, küldetésünk fő eszköze. Ez egy egészen egyedi a kezdeményezés, hiszen egy országban sem volt még csak hasonlóra sem példa vállalatunk részéről, ami óriási büszkeségre ad okot az itthoni csapatnak." - fejtette ki Pósfai Gábor, a Decathlon Magyarország ügyvezetője.

"Sajnos Magyarországon még mindig nagyon sokan nem mozognak, ezért tartottuk fontosnak létrehozni ezt a programot, mely reményeink szerint gyökeres változásokat hoz majd. Piacvezető sportszereskedőként egyrészt felelősséget is érzünk ezért, másrészt hosszú távon üzleti érdekünk is az, hogy a sportolók táborát növeljük" - tette hozzá, majd elmondta, hogy a program kiegészül egy társadalmi célú elemmel is: a Sportoljma.hu oldalon az év során szervezett és megvalósult minden egyes rendezvény után 1000 Forintot ajánl fel a vállalat a magyar szabadidősport javára. Azt pedig, hogy ez a jó ügy pontosan mi lesz, a Sportoljma közössége döntheti majd el.





NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  A Decathlon az év kereskedője
  Tovább terjeszkedik a Decathlon Magyarországon
  A Decathlon tovább terjeszkedik
  Jól ment a Decathlonnak Romániában
  17-nél jár a Decathlon
  Más a Decathlon Szingapúrban
  Egyedi módon toboroz a Decathlon
  Egy nap az utánpótlásért

További hírek ebben a kategóriában

Együtt promóciózik a Shell és a ...
A Lufthansa promócióval ünnepel
Nyeremény Expedíció a Knopperstő...
Vénusz Lángos Voks 2017




Online marketing specialista
A 3DHISTECH a digitális mikroszkópok fejlesztésében és gyártásában élenjáró...