Hírek
19431 hír az adatbázisban
A Lidl divatkampánya
Marketinginfo.hu - 2017-06-06 15:28
Márkák

Heidi Klum és a Lidl mindenki számára elérhetővé teszi a minőségi divatot. A Lidl ezzel a divatkampánnyal felértékeli ruházati kínálatát a vásárlók számára, emellett sokszínűséget és divatos újdonságokat ajánl.

Hamarosan induló divatkampány keretében a LIDL egyik komoly támogatója lesz. Ez a támogatás jelentősen túlmutat majd az egyszerű megjelenésen - Heidi ugyanis saját kollekciót tervezett a Lidl számára, amelyen kézírása is szerepel. A Lidl vásárlói az év végén találkozhatnak majd az exkluzív kínálattal.

"Remélem, hogy tetszeni fog a Lidl számára létrehozott kollekcióm. Nagy örömet jelentett számomra ez a munka... Hozzám hasonlóan a Lidl is komoly igényt támaszt a szuper áron elérhető jó minőségű termékek iránt. Hiszen a divatnak örömet kell jelentenie, és ezt mindenki számára elérhetővé kell tenni!" - mondta Heidi Klum az együttműködés bejelentésekor.

A divatkampány tartós lendületét a "Lidl divathét" adja: ez egy hosszú távra tervezett értékesítési platform, amelyen a Lidl globális divatkínálatát prezentálja. A "Lidl divathét" évente többször, nemzetközi szinten minden Lidl áruházban megrendezésre kerül. A kiskereskedelmi egységekben kizárólag ezekben a heteken kerül sor a divatkollekció bemutatására. A kezdő lépést Heidi Klum teszi meg.

"Heidi tökéletes inspirációs forrást jelent. Otthonosan mozog a divatvilág nagyvárosaiban, energiát és életörömet sugároz, emellett megmaradt természetesnek. Heidi a megfelelő ember a Lidl és vásárlóink számára!" - mondta el Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország PR vezetője. "Nagyon örülünk, hogy a "Lidl divathét" keretében elsőként mutathatjuk be Heidi kollekcióját."



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Megjelent a Lidl idei szakácskönyve
  Heidi Klum és a Lidl második kollekciója
  Két áruházával is SuperStore díjat nyert a Lidl Magyarország
  Látványos divatshow a Lidl-nél
  Heidi Klum és a Lidl első közös kollekciója
  Több mint 8000 résztvevő a 35. Lidl Balaton-átúszáson
  Először a Lidl a Balaton-átúszás névadó szponzora
  Egyedülálló akciót vezetett be a Lidl
  Employer branding díjakat nyert a Lidl
  Megduplázta exportját a Lidl
  5 kategóriában nyerte el az Év terméke díjat a Lidl
  Őrangyalok Ligája a Lidl támogatásával
  A Lidl sajátmárkás termékeket elismertek
  1 millió forinttal segítette a Budaörsi Állatmenhelyet a Lidl

További hírek ebben a kategóriában

p A Pöttyös új változata
2017-12-12 15:45
Korrekt volt a The Body Shop for...
Az ACG lett az E.ON Hungária Zrt...
Radikális változás a pezsgőpiaco...
Toyota-Suzuki együttműködés




Online marketing specialista
A 3DHISTECH a digitális mikroszkópok fejlesztésében és gyártásában élenjáró...