Hírek
19430 hír az adatbázisban
Új elnökségi tagok a DIMSZ-ben
Marketinginfo.hu - 2017-05-26 18:25
Karrier

A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség (DIMSZ) 2017. május 24-én tartott rendes évi közgyűlésén új elnökségi tagok megválasztására került sor, mivel három tisztségviselő megbízatása lejárt.

A tagság egyhangú döntéssel ismét az elnökségbe delegálta Kovácsházy Dénest (Multicom), Táncsics Andrást (Magyar Posta), továbbá a pozícióért ezúttal nem induló Dely Gábor helyett új tisztségviselőként Fialka Krisztinát (ReachMedia).

A DIMSZ további elnökségi tagjai változatlanul Huszics György elnök (Crane), Hivatal Péter (Cellini) alelnök, Kiss Hajnalka (Magyar Telekom) és Viniczai András (Café Communications).

A szövetség 2017-ben főképp a piacfelmérés, szakmai képzések és tájékoztatás, továbbá a szervezeti együttműködések területére koncentrál. A DIMSZ kiemelt témaként kezeli a 2018. május 25-től minden EU tagállamban alkalmazandó új uniós adatvédelmi szabályozást (GDPR), a szövetség Adatvédelmi és adatbiztonsági tagozata előkészítő és tájékoztató munkát végez a témában. A kitűzött határidő előtt egy évvel, 2017. május 24-én visszaszámláló és hasznos tudnivalókat közlő weboldalt indítottak a gdpr.dimsz.hu címen, továbbá kerekasztal beszélgetést tartottak a felkészüléssel kapcsolatos praktikus tudnivalókról. A GDPR iránt érdeklődőknek továbbra is érdemes figyelemmel kísérni a DIMSZ által kiküldött híreket, tájékoztatókat, illetve a témában szervezett eseményeket.

Fókuszban az adatvezérelt marketing

A DIMSZ 2016-tól az adatvezérelt marketinget helyezte tevékenységének fókuszába. Ennek kapcsán hét, már működő tagozata mellett egy Adatvezérelt technológiák tagozatot is indított, továbbá megújította az arculatát.

A szövetség adatvezérelt marketing ágazatot felmérő DM Szenzor kutatását a B2B piac mellett immár a B2C területre is sikerült kiterjeszteni, illetve a DIMSZ továbbra is dm piaci adatokat szolgáltat a Reklámtortához. Ezen kívül számos edukatív, tájékoztató eseményt tart egyrészt saját szervezésben, másrészt összefogva más szakmai szervezetekkel. Részt vesz az európai szakmai szövetség (FEDMA - Federation of European Direct and Interactive Marketing) által a GDPR témájában folytatott unios egyeztetések előkészítésében, illetve közreműködik az ágazat világszervezete (GDMA - Global Allience of Data-Driven Marketing Associations) által szervezett nemzetközi kutatásokban.



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Új főtitkár a DIMSZ élén
  Új vezetőt választott a DIMSZ
  Újraválasztották a DIMSZ elnökségét
  Ügynökségi oldalról érkezik a DIMSZ új főtitkára
  Bélai Krisztina a DIMSZ új főtitkára
  Új elnök a DIMSZ Tartalommarketing tagozatában
  Elnököt választott a DIMSZ Adatvédelmi tagozata
  Elnökségi tagokat választott újra a DIMSZ Közgyűlése
  Tagozati vezetőt választott a DIMSZ

További hírek ebben a kategóriában

Új elnök az Ecommerce Hungary él...
Új digitális vezetőt igazolt a R...
Személyi váltózások a SEED-nél
Diplomát kaptak a Mercedes-Benz ...




Online marketing specialista
A 3DHISTECH a digitális mikroszkópok fejlesztésében és gyártásában élenjáró...