Hírek
21042 hír az adatbázisban
A Tej Terméktanács tenderkiírását a Hinora nyerte el
Marketinginfo.hu - 2017-05-24 16:40
PR

Nyolc pályázó ügynökség közül a Hinora Marketing Group (HMG) nyerte a Tej Terméktanács (Tej Szakmaközi Szervezet és Terméktanács) meghívásos, három fordulós tenderét.

Ennek eredményében az ügynökség a 2017 és 2018-as évek teljeskörű marketingkommunikációs tervezését és lebonyolítását végzi, ATL, BTL és online platformokra egyaránt. A tendert még inkább egyedivé teszi, hogy a kampányok, aktivitások nem egy konkrét piaci márkát erősítenek.

A kampány legfontosabb célja a hazai tej- és tejtermékek fogyasztásösztönzésének és fogyasztói lojalitásának erősítése, valamint a gyakoribb és tudatosabb hazai tej és tejtermékek vásárlására irányuló marketing és kommunikációs stratégia megalkotása és megvalósítása. Fontos, hogy a tejfogyasztás aspiratív módon kerüljön bemutatásra, hogy támogassuk az egészséges életformát, az egészségtudatosságot és piaci vonatkozásban a Tejszív általi termékek differenciálása.

A kampány egyik csúcspontja június 7-én a tej világnapja alkalmából megrendezett esemény lesz.

Kreatívkoncepció:

A kampány központi eleme a "Tejszív" motívum, melynek lényege, hogy ha Tejszív emblémával megjelölt tejet, tejterméket vásárolsz, 100%-ig biztos lehetsz benne, hogy a tej magyar gazdaságokból származik. A Hinora Group a hazai "tej ügy" támogatására olyan nagyköveteket nyert meg, mint Kapás Boglárka, Nagy Ádám és Kenderesi Tamás, akikkel a jelenleg is futó, integrált kampánynak köszönhetően számos kommunikációs csatornán találkozhatunk most is (TV spotok, social media felületek, outdoor hirdetések, online és print megjelenések, BTL események).

"Már az előkészületi rész is óriási élmény volt a Csapat számára...; Bogi, Ádám és Tomi előtt pedig le a kalappal, mert mindhármuk részéről olyan profizmust és fegyelmet tapasztalhattunk a filmforgatásokon és fotózásokon, hogy az minket is meglepett... és mindezt könnyedén, lazán és őrült jó hangulatban. Büszkék vagyunk rájuk és arra, hogy kiállnak egy ilyen fontos ügy mellett." mondta el Nagy Márton a HMG kreatív és stratégiai igazgatója, majd hozzátette "Jó dolog, hogy a kampányhoz az ügyféltől remek szakmai inputokat kapunk, láthatóan a Terméktanács kiválóan képviseli az ágazat sikerét szolgáló érdekeket."

"A Tej Terméktanács közösségi marketing alapot működtet azzal a céllal, hogy a gyermekeket, a fiatalokat tej és tejtermékek fogyasztására ösztönözzük, de mindenekelőtt a magyar tejágazat fejlődését erősítsük. A megvalósítandó marketingkoncepcióról - a tejfeldolgozó és kiskereskedelemi lánc tagok javaslata alapján - a Terméktanács Elnöksége döntött, ennek köszönhetően jött létre az együttműködés a Terméktanács és a Hinora Group között." mondta el Harcz Zoltán a Tej Terméktanács ügyvezető igazgatója.





NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Új ügynökségi brandet vezet be a Hinora
  Együttműködési megállapodást írt alá a K&H és a Tej Terméktanács
  Image filmmel indította az üzleti évet a KÉSZ Group
  Rekordévet zárt a Hinora Group
  Mentális játszótér lett a Hinora Marketing Group épületéből
  Marketing nélkül nincs értékesítés

További hírek ebben a kategóriában

b Beruház a BMW
2018-11-08 10:33
Jön az ország legnagyobb fiatal ...
Újabb beruházást indít Berlinben...
Vénusz Lángos Voks 2018
Kihirdették a 25. Golden Drum-dí...