Hírek
19271 hír az adatbázisban
Férfiak és a szépségápolás
Marketinginfo.hu - 2017-05-18 18:09
Kutatás

Tusfürdő, sampon és dezodor: ezek a magyar férfiak által leginkább használt szépségápolási termékek - derül ki a CD kozmetikai márka és az NRC Piackutató friss reprezentatív felméréséből.

A német CD kozmetikai márka és az NRC piackutató által végzett reprezentatív kutatás eredményeiből kiderült, hogy a magyarországi férfiak továbbra is a tusfürdő, sampon, dezodor szentháromságában hisznek, a havi költés tekintetében viszont nincs nagy eltérés a két nem között.

A többség, mindkét nem esetében 2500 forintot vagy annál kevesebbet költ szépségápolási termékekre havonta: a hölgyek 68 százaléka, a férfiaknak pedig 66 százaléka nem megy e fölé az érték fölé. Jelentősebb eltérés a két nem között inkább abban mutatkozik, hogy a nők 29 százaléka hajlandó ennél többet fizetni a drogériákban, míg a férfiak esetében ez a szám csak 19 százalék. Férfiak és nők között nem csak abban mutatkozik különbség, hogy mennyit költenek ilyen célra, hanem abban is, hogy egyáltalán költenek-e erre. Míg a nőknek csupán 3 százaléka nem vásárol szépségápolási termékeket, addig ez az arány a férfiaknál 15 százalék. Utóbbi szám összefügghet azzal is, hogy a férfiak 17 százaléka inkább "megkér valakit a hozzátartozói közül, hogy válasszák ki és vegyék meg" a számukra szükséges szépségápolási termékeket.

A kutatás a költések mellett azt is vizsgálta, hogy a férfiak milyen termékeket vásárolnak, ha a külsejük ápolásáról van szó. Mint kiderült, legfőképpen az "alapdarabokat": a megkérdezettek döntő többsége legfőképpen tusfürdőt, sampont és dezodort vásárol. Tusfürdőt és sampont a válaszadók 82 százaléka, míg dezodort a 75 százalékuk szokott a kosarába tenni, ami arra utal, hogy az urak a konzervatívabb szemléletmódot részesítik előnyben a kozmetikumok terén. A listán a negyedik legnépszerűbb termék kimondottan férfias: borotvahabot a válaszadók 63 százaléka szokott rendszeresen használni. Ezzel összefügghet, hogy bár egyre divatosabbak a szakállápolási készítmények, a friss kutatásból azonban kiderült, hogy a férfiak csupán 3 százaléka használ ilyeneket.

A férfiak által használt kozmetikumok népszerűségi listájának második fele így néz ki: parfüm (40 százalék), testápoló (30 százalék), arckrém (13 százalék), ajakápoló (12 százalék), szakállápolók (3 százalék), egyéb termékek (7 százalék).


Vegán dezodor férfiaknak - itt a CD MEN!

A CD kozmetikai márka, amely 50 éve a női szépségápolás meghatározó alakja, úgy döntött, hogy nyit a férfiak felé is: már Magyarországon is kapható a márka erősebbik nemnek kifejlesztett termékcsaládja, a CD MEN! A CD MEN termékcsalád tagjai, a CD MEN spray, golyós és pumpás dezodorok az érzékenyebb bőrű férfiak elvárásainak is megfelelnek. Emellett vegánok, azaz mentesek az állati összetevőktől, amire a CD Reinheitsgebot termékfilozófia mellett a Vegan Society védjegye is garancia. A CD MEN pumpás, spray és golyós kiszerelésű változatával bárhol felfrissülhetünk, a reggeli készülődéstől kezdve az esti edzést követő zuhanyig. Szállítása egyszerű, használatában pedig nincsenek korlátok - hiszen nem kell a kellemetlen, bőrkárosító következményektől tartani.




NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Szempontok a szépségápolási termékek kiválasztásakor
  Inkább az spray kiszerelésű izzadásgátlókat választjuk idén
  A fiatal nőknél a kávé, a férfiaknál az energiaital a menő
  Alumíniummentes férfi dezodor teszt a TVE által
  Tudatosan vásárolunk kozmetikumokat
  Kevés kozmetikum fogy online
  Trendi lett a minimál a szépségápolásban
  Így vásárolnak kozmetikumokat a magyar nők

További hírek ebben a kategóriában

Nők az ICT szektorban
10-ből 8 ember nagyon nehéz nyug...
A magyar pályakezdők megtakarítá...
A HR szakma veszélyben lehet