Hírek
19271 hír az adatbázisban
Először a Lidl a Balaton-átúszás névadó szponzora
Marketinginfo.hu - 2017-05-18 13:48
CSR

Idén is közel tízezer indulót várnak Magyarország ikonikus és bakancslistás nyári sporteseményére, a 35. Lidl Balaton-átúszásra.

Az előnevezés elindult (balaton-atuszas.hu), de a helyszíni nevezésre is lesz majd lehetőség. A program egyben az Olimpiai Ötpróbának is fontos állomása.

Idén első alkalommal jelenik meg a rendezvény névadó szponzoraként a Lidl Magyarország. A vállalat számára kiemelt jelentőséggel bír az egészséges életmód, melyről termék szortimentje, és társadalmi felelősségvállalás kereti között megvalósuló kezdeményezései tanúskodnak. Ezen törekvéseivel összhangban a Lidl is hozzájárul a sikeres felkészüléshez, hiszen Facebook és Instagram oldalán is különböző tippeket és érdekességeket találhatnak majd a kihívásra jelentkezők.



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Két áruházával is SuperStore díjat nyert a Lidl Magyarország
  Látványos divatshow a Lidl-nél
  Heidi Klum és a Lidl első közös kollekciója
  Több mint 8000 résztvevő a 35. Lidl Balaton-átúszáson
  A Lidl divatkampánya
  Sportpályázat a K&H-tól
  Bírság a Lidlnek
  Őrangyalok Ligája a Lidl támogatásával
  1 millió forinttal segítette a Budaörsi Állatmenhelyet a Lidl
  Rangos CSR-díj a Lidl-nek
  Egymillió facsemetét hozott a Lidl kampánya
  A P&G és a Lidl 5 millió forinttal támogatja az éhező gyermekeket
  Sikeres a Lidl parkerdő akciója
  Magyar dinnyét vesz át a Lidl
  Idén is Lidl-P&G adománygyűjtés

További hírek ebben a kategóriában

A NEXT-E konzorcium 250 gyors el...
60 ezer euró társadalmi vállalko...
A Tesco idén is segíti a szerete...
A Hankook Tire Abroncsadományozá...