Hírek
19436 hír az adatbázisban
Paris Hilton a környezet védelméért kampányol
Marketinginfo.hu - 2017-05-01 14:01
Reklám

Áprilisi tréfával kezdődött, de hosszabb távú együttműködés is kilátásban van Paris Hilton, és a világ egyik vezető szénsavasító készülékeket gyártó vállalata, a SodaStream között.

A kampány középpontjában ismét a márka egyik fő célkitűzése, a környezetszennyezés elleni harc, azon belül is kiemelten a mérhetetlen PET palack hulladékra való figyelemfelkeltés állt.

A 36 éves celeb, modell, énekes, örökös az utóbbi időben kevesebbet szerepelt a médiában, a legfrissebb cikkek pedig már a megkomolyodásáról szóltak. A SodaStream-mel közös áprilisi kampány természetesen egy tréfa, Paris Hilton nem állt termékfejlesztőnek, mint ahogy azt a márka reklámja elsőre sugallja. A bevezető teaser után hamar jött a leleplező videó is, Hilton nem fejlesztett ki tudóscsapatával mini NANO vizet a kevesebb műanyag hulladék elkerülése érdekében. A kampány valódi mondanivalója azonban elérte célját, milliókhoz jutott el az üzenet: van alternatíva a palackos vizek helyett. Paris Hilton az együttműködés kapcsán elmondta: "Imádtam dolgozni ezen a projekten, nagyon fontos üzenetet közvetít és mindenki számára megadja a választás lehetőségét egy fenntarthatóbb, egészségesebb életre". A márka további közös akciókban is gondolkozik Paris Hiltonnal.

Naponta több mint egymilliárd italos palackot használ az emberiség, melyeknek nagy része a szelektív hulladékgyűjtés terjedése és az újrahasznosítás ellenére még mindig a hulladéklerakókban, parkokban, óceánokban végzi. A SodaStream a kezdetek óta elkötelezett az iránt, hogy csökkentse a világ PET palack termelését.



A SodaStream gépek használói például 2009 óta kb. 2,2 milliárd PET palackkal csökkentették a világ hulladék termelését, így is óvva a környezetet a gyártással és szállítmányozással járó természeti hatásoktól. "Bízunk benne, hogy az eldobható műanyag palackok ekkora mértékű használatáról rövidesen már csak múlt időben beszélhetünk" - hangsúlyozza Rutai Gergely, a SodaStream magyarországi képviselője.



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Otthoni pezsgőkészítés a SodaStream-mel
  A SodaStream első új magyar kampánya
  Online kampány a környezetért
  Környezetbarát alternatíva a SodaStreamtól
  Golden Drum díjas a SodaStream kampánya
  Több mint 17 százalékkal nőtt a SodaStream árbevétele
  Sör a szódagépből
  Erős kampány a SodaStream-tól
  1000 palack adomány a SodaStream-tól
  A Coca-Cola helyét vette át a SodaStream Cannes-ban
  Szódamárka lépett a piacra

További hírek ebben a kategóriában

a Idén is tarolt az ACG
2017-12-11 14:02
Freddie énekli a Coca-Cola idei ...
Jogsértő reklám miatt kapott bír...
Médiaelemzés a sörágazatban
Hosszú Katinkával debütál a Huaw...




Online marketing specialista
A 3DHISTECH a digitális mikroszkópok fejlesztésében és gyártásában élenjáró...