Hírek
19271 hír az adatbázisban
Nőtt a Magyarvíz Kft. forgalma tavaly
MTI + Marketinginfo.hu - 2017-04-21 09:05
Márkák

A cég 2016-ban összesen 300 millió liter, 200 millió palack ásványvizet adott el, ebből 6,56 milliárd forint nettó árbevétele volt.

2015-ben 291 millió liter vizet értékesített, és 6,33 milliárd forint nettó bevételre tett szert.

A vállalat adózott eredménye 2015-ben 326 millió forint volt, 2016-ban várhatóan 40 százalékkal lesz magasabb.

A cégnek tavaly 53 dolgozója volt, hárommal több, mint egy évvel korábban.

A Magyarvíz Kft.-nek 2016-ban a Mizse ásványvízből 3,3 milliárd forint forgalma származott, 10 százalékkal több, mint egy évvel korábban - közölte a kft. az MTI-vel.

A társaság a tervek szerint 3 milliárd forintos összköltségű beruházással bővíti a Mizse ásványvíz gyártói kapacitását, 2018 januárjától egy új egyedi tervezésű, szénsavmentes vizes palackot gyártó gépsort helyez üzembe a lajosmizsei telephelyén. A beruházással 100 millió palackkal nő a gyártás, így az összkapacitás meghaladja majd az évi 300 millió palackot, valamint 10 emberrel nő a dolgozók száma.

Balog Zoltán, a Magyarvíz Kft. kereskedelmi igazgatója az MTI-vel közölte, hogy Magyarországon az egy emberre jutó átlagos ásványvízfogyasztás évente 126 liter, minden létező kiszerelést beleértve a magyarországi teljes ásványvíz piac forgalma 1,2 milliárd liter.

A 2000-ben alapított Magyarvíz Kft. 2002 óta termel és forgalmaz ásványvizet. Lajosmizsei telephelyén az idén 215 millió palack ásványvizet állítanak elő, több márkanéven.

A kft. Mizse ásványvize a márkapiacon hozzávetőlegesen 30 százalékot képvisel.



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Jót tesz a boltok árbevételének az ásványvíz eladása
  Nőtt az alkoholmentes italok fogyasztása
  Ásványvíz-fogyasztás Magyarországon
  Új ásványvíz a hazai piacon
  A hazai ízesítetlen ásványvízpiac
  Új ízű ásványvízzel debütál a Theodora
  Duplázódik az ásványvízeladás a kánikulában
  Ízesített termékekkel újít a Theodora
  Márkafrissítést kap a Spar ásványvize
  Egyesül a Szentkirályi és a Kékkúti
  Luxus pop-up az ásványvízgyártótól

További hírek ebben a kategóriában

t Kávézót nyitott a Tiffany
2017-11-16 10:26
Shortlistes lett az Epica Awards...
A Springfield újabb kampánya
Elsa Pataky a Women’secret...
Beruház a Nestlé