Hírek
18737 hír az adatbázisban
Innováció a bevásárlóközpontokban
Marketinginfo.hu - 2017-04-12 15:51
Kereskedelem

Let's Play! - ezzel a felkiáltással rázza fel a vásárlás, a kiskereskedelem világát a Corvin Plaza és a Duna Plaza. A vásárlás játék lesz, élmény, a szabályokat pedig a vásárlók alakítják.

Az Európai bevásárlóközpontok piacán vezető szerepet betöltő Klepierre - a budapesti Corvin és Duna Plaza, valamint az Alba Plaza, a Miskolc Plaza, a Nyír Plaza és Győr Plaza üzemeltető-tulajdonosa - újragondolt marketing stratégiával és a humor köré rendezett vásárlói élményekkel ünnepli a tavaszt és a bevásárlóközpontjaiba betérőket. Az új irányhoz a cég elemezte és értékelte a vásárlói szokásokat és visszajelzéseket.

Az új irány idén indul útjára, és célja, hogy a vásárlást még játékosabbá tegye. A művészi és egyben ügyfél-centrikus kreatívokon keresztül a kampányok arra hívják fel a figyelmet, hogy a Klepierre bevásárlóközpontjai ideális helyszínként szolgálnak egy igazi vásárlói élményhez.

A vásárlás már jócskán több, mint puszta időtöltés: a vásárlók egyedi élményeket és szórakozási lehetőséget is keresnek. Erre felel a Let's Play: az új kampányok egyidejűleg 14 európai országban és 120 bevásárlóközpontban jelennek meg. Ezzel is illusztrálva, hogy a Klepierre csoport célja tovább erősíteni piacvezető szerepét Európában, trendet diktálva, és megfelelve a vásárlók elvárásainak.

"A többi európai országhoz hasonlóan, mi is büszkén mutatjuk be ezt az innovatív koncepciót mind a vásárlóink, mind a bérlőink felé." - nyilatkozta Kertai Zsolt, a Klepierre Managament Magyarország ügyvezető igazgatója, majd hozzátette: "A Let's Play kampány tökéletesen illusztrálja a Klepierre által kijelölt célokat, amelynek fontos része, hogy tovább fokozzuk az interaktív vásárlói élményt és a bevásárlóközpontjainkat még inkább egy sokszínű és élménydús közösségi térré formáljuk."

Elemzésből új kommunikációs irány

A kifejezetten erre a kommunikációs irányra kifejlesztett kreatívok Franciaországból érkeztek a magyar központhoz, a Sid Lee Párizs kreatív ügynökség tervezésében. A magyarországi adaptációkért és mutációkért a Hinora Group felel.

A plakátokon humoros vásárlási szabályok elevenednek meg, melyek folytatásos regényként kísérik a látogatók útját. A kreatívok és a headline-ok több éves, a különböző vásárlási szokásokat, a vásárlóközönség által a közösségi portálokon előállított kommenteket és vásárlói megfigyeléseket gyűjtő és elemző folyamat után születtek meg. Az előkészítési fázis magába foglalta a vásárlói típusok bekategorizálását vásárlási hangulat, kedv szerint. Az eredmények széles palettát fednek le, mely szerint a vásárlók egészen a kalandostól a felspannolt állapotig indulhatnak el egy-egy vásárlói körútra. Természetesen minden hangulatnak megfelelő kreatívval találkozhatunk majd az egyes kampányok során.

A Let's Play kampányain keresztül a Klepierre bevásárlóközpontok új vizuális arculata is bemutatkozik: elegánsabb és letisztultabb logók segítik majd tovább erősíteni a bevásárlóközpontok kommunikációs fejlődését.

"A Let's Play hangulat már az előkészítő fázisban beszippantotta a csapatot, úgyhogy kollégáinkkal együtt ezt az életérzést szeretnénk bevásárlóközpontjainkban is megjeleníteni az egyes kampányok során." - nyilatkozta Polgári Noémi, a Klepierre országos marketing vezetője.

Erőteljes 360 fokos kampányok:

Az új Let's Play kommunikációs irány egyetlen platformot sem hagy ki, maximális szignalizációra törekszik. Az új arculat természetesen magába foglalja a nyomdai anyagokat, nemzetközi rádió szpotot, outdoor megjelenéseket és nem utolsósorban az online kommunikációt érintő felületeket is.



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Megújul a Duna Plaza
  Egyre racionálisabbak a vásárlók
  Újgenerációs stratégiával az élmezőnyben

További hírek ebben a kategóriában

eMag infografika A pelenka a slágertermék
2017-07-17 15:50
Százak pályáztak a Tesco közössé...
Növekedést ért el az Auchan
Béremelkedés a Tesco-nál
Magyar dinnye a SPAR-ban