Hírek
18878 hír az adatbázisban
Az UNIQA Biztosító a GfK Piackutató Intézet közös felmérése
Marketinginfo.hu - 2017-04-05 14:30
Kutatás

Az UNIQA Biztosító és a GfK által végzett felmérés alapján az érintőképernyős okostelefonok igencsak elterjedtek, azaz penetrációjuk magas.

Az UNIQA Biztosító a GfK Piackutató Intézettel közösen idén március elején felmérést végzett a biztosító ügyfelei körében arról, hogy ők milyen mértékben használják az érintőképernyős okostelefonokat napi rendszerességgel és mennyire nyitottak az ügyfelek a különböző alkalmazások igénybevételére.

A közel 1600 válaszadó 90 százaléka rendelkezik érintőképernyős mobilkészülékkel és használja is azt naponta többször internetezésre.

A legnépszerűbb alkalmazások valamennyi korcsoportban:
 
  • időjárási applikáció 71%
  • térkép és navigációs applikáció 70 %
  • levelező applikáció 68 %
  • közösségi média applikáció 58%
  • mobilbank applikáció 30%


Elmondható, hogy a banki és biztosítói mobilalkalmazások iránt is fogékonyak a válaszadók. A mobilbanki alkalmazások használói túlnyomórészt férfiak (62 százalék). A hölgyek óvatossága mobiltelefonjuk eltulajdonítása és így banki adataikkal való visszaélés fölötti félelmüknek tudható be, illetve sokuk egyszerűen túl bonyolultnak találja a mobiltelefonos alkalmazások használatát.

A kutatás megállapította, hogy az UNIQA Biztosító honlapján elérhető online kárbejelentését a megkérdezettek többsége ismeri (51 százalék), 10 százalékuk pedig már igénybe is vette. Arra a kérdésre viszont, hogy hányan használnák ezt a szolgáltatást egy esetleges jövőbeli káresemény bejelentéséhez, már jóval többen, a válaszadók 87 százaléka adott pozitív visszajelzést.

A megkérdezettek 40 százaléka válaszolta azt, hogy ha lenne rá lehetősége, nem ragaszkodna a személyes szakértői szemléhez és igénybe venné a mobiltelefonos-videós szakértői szemle szolgáltatást vagyonkár bejelentésekor. Könnyen belátható, hogy egy ilyen eszköz mind a biztosító, mind az ügyfél dolgát megkönnyíti és felgyorsítja a kárkifizetési folyamatokat.



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Mobil egészségközpontot indít az UNIQA
  Superbrand lett az UNIQA

További hírek ebben a kategóriában

Csúcson a magyar fogyasztói biza...
Uborkaszezon a munkahelyen
Egyre stabilabbnak tartjuk munka...
Nőtt a külföldről behozott haszn...




Marketing Manager
Amiben segíteni tudsz nekünk:- Külföldi piacralépés marketingstratégiá...