Hírek
19430 hír az adatbázisban
A Sport szelet tavaszi kampánya
Marketinginfo.hu - 2017-04-04 13:35
Promóció

Rendhagyó kollaborációval startolt el a Sport szelet tavaszi kampánya, melyben a hazai csokimárka Magyarország kultikus sportbrandjével, a Tiszával együtt gondoskodik a "versenyzők" játékstílusáról.

Az együttműködés eredményeképp a jelenleg is futó promóció már most a márka utóbbi éveinek legsikeresebb kampánya.

A fiatal, divatra fogékony célcsoportot megcélzó integrált kampány különlegességét az adja, hogy a Sport szelet a népszerű fashion kollaborációk - mint David Beckham + H&M, Adidas + Kanye West - mintájára a márka központi karakterét, az Edzőt állította maga helyett az együttműködés középpontjába. Így született meg az egyedi tervezésű, márkaértéket a divat nyelvére lefordító Tisza X Edző limited edition kollekció, mely egy Edző cipőt, egy laza gym baget, valamint a mesterre jellemző idézetekkel ellátott hoodie-t és pólókat tartalmaz.

A koncepcionális megközelítésről az Edző szócsöveként, a HPS copywritere, Persely Tamás mesélt: "Az élet Sport. Mindegy, hogy melyik pályán játszod, a kihívás örök. De van egy dolog, amit minden meccsre magaddal vihetsz - ez nem más, mint a játékstílusod. Ha pedig egyedi a játékstílusod, még az ellenfél öltözőjében is rólad beszélnek majd!"

A népszerűsítés jegyében a kampány bevezető fázisát a HPS széleskörű PR aktivitással támogatta meg: influencerek bevonásával egy különleges launch eventet szervezett az együttműködés központi helyszínéül szolgáló Tisza pop-up store-ban, ahol az Edző egy élő performansz keretein belül mutatta be a limited edition kollekció egyes darabjait.

A meghívott hírességek, influencerek és fashion bloggerek ezt követően saját csatornáikon népszerűsítették Insta story videók és posztok formájában a kollekciót, a két fél között létrejött együttműködést és a fogyasztói promóciót.

Ezzel egy időben számos nyomtatott és online sajtóhír, interjúk, valamint rendhagyó Edző videóklipp is megtámogatta a közelgő fogyasztói promóció sikerét.

A kampány második fázisa az az egyedi csomagolással, TVC-vel és in-store aktivitással megtámogatott promóció, melyben a résztvevők sok egyéb stílusos ajándék mellett a Tisza X Edző kollekció egyes darabjait is megnyerhetik.





NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  A Sport szelet outdoor kampánya

További hírek ebben a kategóriában

Együtt promóciózik a Shell és a ...
A Lufthansa promócióval ünnepel
Nyeremény Expedíció a Knopperstő...
Vénusz Lángos Voks 2017




Online marketing specialista
A 3DHISTECH a digitális mikroszkópok fejlesztésében és gyártásában élenjáró...