Fényárban a Milano Design Week
Médiainfó - www.mediainfo.hu - 2017-04-04 10:57
Outdoor/indoor

A nagyméretű fényinstalláció az LG emberközpontú innovációit ünnepli a világ legnagyobb dizájn showján.

A világ legnagyobb és legismertebb dizájnünnepe, a Milano Design Week ad otthont annak a nagyméretű fényinstallációnak, amely az LG és a japán formatervező, Tokujin Yoshioka közös alkotása. A "TOKUJIN YOSHIOKA x LG: S.F_Senses of the Future" ("A jövő érzékei") névre keresztelt alkotás az emberiség természethez való viszonyát és az LG emberközpontú dizájnfelfogását kívánja szemléltetni. Az installáció április 4. és 9. között, a milánói Superstudio Piúban látható.

A különleges alkotás egyszerre kínál feltöltődést a látogatók érzékei számára és hozza el a jövőt az LG élvonalbeli technológiáin és Tokujin Yoshioka úttörő kísérleti technikáin keresztül. A kiállítás egyik része a jövő reményének üzenetét adja át az emberek életében hétköznapinak számító tárgyak, az S.F székek segítségével. Ezek azonban nem mindennapi ülőalkalmatosságok, hanem-amint arra a nevük is utal-a science fiction megtestesítői. Összesen tizenhét S.F széket állítottak ki az LG legújabb OLED kijelzőivel együtt. A székek egyszerre statikusak és dinamikusak a kétoldalú panelek fényes felvillanásainak köszönhetően, illetve lehetőséget adnak arra, hogy a látogatók elgondolkodjanak a modern élet szemkápráztató tempóján. A látogatók S.F székekben ülve tapasztalhatják meg a kijelzőtechnológia új generációját.

A kiállítás egy másik érdekessége "A Nap fala" (Wall of the Sun), ami egy 16 méter széles és 5 méter magas, közel 30 000, hagyományos égők helyett önálló OLED-fénymodulból álló építményt jelent. A fal lágyan hullámzik és hívogató fénysugarak felvillantásával szimulálja a tiszta, napos idő kellemes, meleg érzetét. Ez a rendkívüli installáció egy különleges pillanatképe annak, ahogyan az emberközpontú világítás megváltoztatja majd a tereket akár a közeljövőben.

"Ez az együttműködési lehetőség nagyszerű élmény és egyben egy nagy kihí-vás is volt számomra, hiszen egy olyan művészeti alkotást kellett létrehoz-nom, melyre még sosem volt példa"-mondta Tokujin Yoshioka. "Azt hiszem, hogy ezzel a nagyméretű fényinstallációval és az LG modern technológiájával az emberek olyan, az érzékeikre jobban ható élményt kapnak, amelynek segítségével újra felfedezhetik kapcsolatukat a természet világával."

"Elképesztő élmény volt együtt dolgozni Tokujin Yoshiokával és szemtanúja lenni annak, milyen művészi módon illesztette ötleteibe az LG technológiáját"-mondta Noh Chang-ho, az LG Electronics dizájnért felelős vállalati vezetője. "Az LG dizájnfelfogása az, hogy ki kell tolni az innováció határait, miközben folyamatosan igazodni kell az egyéni igényekhez. A kiállításban való együttműködés egy különleges lehetőség volt arra, hogy egy teljesen új megközelítésből láthassuk az LG életet jobbá tevő innovációs tevékenységét."

Tokujin Yoshioka

Az 1967-es születésű művész és formatervező, Tokujin Yoshioka 2000-ben alapította meg saját stúdióját TOKUJIN YOSHIOKA Inc. néven. A korábban Shiro Kuramata és Issey Miyake szárnyai alatt dolgozó művész számos nemzetközi dizájn elismerés, többek között a Mainchi Design Award (2001) és a Design Miami Az év dizájnere 2007 díj tulajdonosa. Legkiemelkedőbb munkái állandó kiállítások részeként tekinthetők meg a világ legismertebb múzeumaiban, például a New York-i Modern Művészetek Múzeumában (MoMA), a londoni Victoria and Albert Múzeumban, vagy a németországi Weil am Rhein-i Vitra Design Múzeumban. Water Block című művének bizonyos elemei a párizsi Musée d'Orsay-ben is megtalálhatók Monet, Cézanne és Renoir művei mellett.



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Installáció a Művészetek Völgyen
  Victor Vasarely nemzetközi pályázat
  Panoráma installáció az Akváriumban
  Ismét megrendezésre kerül a Design Hét Budapest
  Christo vízen lebegő sétaútja vonzotta a legtöbb látogatót 2016-ban
  A világkörüli útjának összefoglaló installációja
  Egyedülálló MINI LIVING installáció-sorozat
  Lakner Antal installációja Debrecenben
  Az ‘56-os zászlótól a juharlevélig
  Élménydús kampány a Milkától
  Kutyás installációval hirdette a hibrid Golf-ot a VW
  Köztéri installáció az internet veszélyeiről
  Kreatív installációt készített a Continental

További hírek ebben a kategóriában

A divat és az újrahasznosítás el...
Casa BACARDÍ a Szigeten
Állatvédők a Sziget Fesztiválon
Rossmann divatbemutató a Lupa-tó...




Marketing Manager
Amiben segíteni tudsz nekünk:- Külföldi piacralépés marketingstratégiá...