Hírek
18186 hír az adatbázisban
Sahara Force India csapat új külsőben
Marketinginfo.hu - 2017-03-28 15:18
CSR

BWT partneri megállapodást kötött a Sahara Force India csapatával.


A BWT, Európa vezető víztechnológiai vállalata, vadonatúj külsőt kölcsönzött a Sahara Force India csapatának. A Formula 1 2017-es szezonjában a VJM10-es autómodellek pink, magenta és ezüst színekben állnak rajthoz, amely a márka mellett kifejezi a BWT és a Sahara Force India közötti hosszú távra szóló együttműködését. A rendhagyó színekben pompázó autók a szezon első futamán Melbourne-ben, az Ausztrál Nagydíjon debütálnak.

A Sahara Force Indiával kötött megállapodásnak köszönhetően a BWT először jelenik meg a F1 világában, amellyel szeretné felhívni a figyelmet vízkezelő megoldásaira,
így például a Magnesium Mineralizer vízszűrő technológiájára. A szokatlan szín nem csak az autókon, de a versenyzők öltözékén is megjelenik, Sergio Perez és Esteban Ocon ugyanis rózsaszín BWT-s bukósisakokat viselik harmonizálva az autó cseppet sem hétköznapi megjelenésével.

"A BWT Formula 1-es jelenléte fontos hír, és 10 éves történelmünk egyik legmeghatározóbb együttműködési megállapodása. Számunkra ugyanis kifejezi, csapatunk milyen messzire jutott az indulása óta, milyen nagyszerű eredményeket ért el - és egyúttal téli reklám-kampányunk méltó lezárása. 2017-ben a csapat autói élénk színt öltenek, és frappáns hátsó elemet kapnak. Az éles színváltás jól szimbolizálja az új partneri viszony szilárdságát és elköteleződésünket a BWT iránt" - nyilatkozta Dr. Vijay Mallya, a Sahara Force India csa-pat vezetője és ügyvezetője.

"Együttműködésünk a Sahara Force Indiával a márkastratégiánk fontos része, amelynek célja, hogy világszerte minél többen megismerjék vízkezelési megoldásainkat. A Formula 1 a technológiai sportok prémium ligája, akárcsak a BWT a vízkezelés területén. Szenvedély-lyel dolgozunk minden nap azon, hogy berendezéseinkkel hozzájáruljunk, hogy Ön kiváló minőségű vizet, H2O-t, az élet elixirét - biztosíthassa a mindennapjaihoz. Emellett folya-matosan fejlesszük a legújabb technológiákat, megfelelve a legszigorúbb minőségi, higiéniai és biztonsági feltételeknek, elvárásoknak. - tette hozzá Andreas Weissenbacher, a BWT Group vezérigazgatója (CEO).




NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Lezárult a Cseppke Ovi Program rajzpályázata
  Forma-1-es promóció a Shellnél
  Formula 1-es bélyeget kapott Magyar Nagydíj

További hírek ebben a kategóriában

Négylábúval az easyJet-en
A Scania elnyerte a 2017-es Zöld...
Tovább támogatja a Haladást néva...
Hörmann különdíj a BME építészha...