Hírek
18186 hír az adatbázisban
A BGYH és az Iskolamarketing közös kampánya
Marketinginfo.hu - 2017-03-17 14:32
Egészségmarketing

A Budapest Gyógyfürdői és Hévizei Zrt. (BGyH) és az Iskolamarketing kreatív közösségi kampányt dolgoztak ki a gyógyfürdőzés népszerűsítése érdekében a Budapesten élő, 16-25 éves fiatalok számára.

Ez a korosztály a marketing szakma számára régóta kihívást jelent, hiszen a hagyományos médiaeszközökkel ez a korcsoport már csupán részben érhető el, ezzel együtt ugyanakkor számtalan lehetőséget rejt magában, ami a trendek pontos ismeretét igényli. Valódi youth insightokra volt szükség, így a kreatív stratégia és koncepció megalkotása és kivitelezése az ország legfiatalabb kreatív ügynöksége, a squ.Ad közreműködésével és social véleményvezérek együttműködésével valósult meg.

A kampány a legnagyobb hidegben, 2016 decemberétől 2017. február végéig zajlott Budapest 7 gyógyfürdőjében. Egy előzetesen, az influencerek körében végzett kutatásból kiderült, hogy a hallgatók ebben az időszakban igénylik leginkább a minőségi stresszlevezetést, amelyet a hideg időjárás és a szürke, borongós idő mellett elsősorban a vizsgaidőszak indokol. A #sparklingbudapest hashtag és a sparklingezés kifejezés a kampány során született meg és terjedt el. Ez a jelenség is jól mutatja, hogy a fiatalok sajátjuknak érzik az életvitelükben eddig nélkülözött gyógyfürdőzést.

"A Budapest Gyógyfürdői Zrt. számára kiemelt célcsoport a 16-18 éven felüli korosztály, a megszólításukra kiváló megjelenéseknek tartjuk a közösségi média kínálta lehetőségeket, hiszen ennek a reklámkerülő célcsoportnak különösen fontosak az olyan felületek és alkalmazások, mint a YouTube, Facebook, Instagram és a Snapchat, illetve az ezeken elérhető véleményvezérek. A kampányban résztvevő bloggerek és vloggerek a vállalt posztokon felül más csatornáikon is beszámoltak a fürdőkben szerzett élményeikről, ami a téma iránti elkötelezettségüket mutatta. Ezt az újszerű kampányt mindenképpen hasznosnak és hatásosnak tartjuk, és a jövőben is folytatjuk a fiatal célcsoport megszólítását" - mondta Czinege Szilvia, a BGYH Zrt. értékesítési és marketing igazgatója.

A kampány sikeréhez a natív tartalmakon túl olyan tényezők is jelentősen hozzájárultak, mint például a BGYH által már 2013-ban bevezetett Zsigmondy klubkártya, amely különböző kedvezményekre jogosít fel a Széchenyi valamint a Gellért Fürdőben. A Dandár és Király Fürdők a kampánytól függetlenül 30 százalékos diákkedvezménnyel látogathatók, a Rudas Fürdő panorámamedencéje vagy a Lukács Fürdő szaunavilága pedig még vonzóbbá teszik a fiatal korosztály számára a gyógyfürdőzést.

"A fiatalok fókuszán kívül eső brandet és szabadidős programot kellett beemelnünk a hétköznapjaikba, ami mindig egy komoly kihívás. Mivel ismerjük és értjük a korosztály igényeit, a branded contentre fókuszáltunk, a közösségi média leghatékonyabb lehetőségeivel éltünk" - mondta Bendl Mátyás, az Iskolamarketing ügyvezetője.

150 budapesti felsőoktatási helyszínen kerültek ki a népszerű lifestyle vloggert, Palkovics Zórát ábrázoló plakátok; ezzel párhuzamosan social médiaaktivitással - köztük YouTube videóval, Instagram és Insagram stories bejegyzésekkel, valamint Snapchat posztokkal - mintegy 800 ezer diák és hallgató közvetlen, célzott elérése valósult meg alig pár hét alatt, amely eredmény egyébként négyszeresével szárnyalta túl az elvártakat.

Az eredmények azt igazolják, hogy a YouTube és az Instagramon megjelenő natív tartalmak biztosítják a legnagyobb elérést a korcsoportban. A videók átlagos megtekintésszáma meghaladja a 150 ezret, de az Instagram posztok is átlagosan 15 ezres bejegyzéshez kötődő aktivitást produkálnak. A Snapchat az Iskolamarketing mérései alapján leginkább a 20 év alattiak népszerű csatornája, ebben a korosztályban posztonként átlagosan 7-800 megtekintés generálható.




NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Iskolamarketing program a Lactacyd és a Libresse támogatásával
  Berobbant az egyetemekre a Sió kampánya
  Új kommunikációs felületet próbált ki a Vodafone

További hírek ebben a kategóriában

Egészségcentrum Nyíregyházán
Orvosi robotok az egészségért
Speciális sífelvonó a gyermekek ...
MagyarBrands-díjas a Culevit