Hírek
19430 hír az adatbázisban
Csökkenti cukorfelhasználását a Nestlé
MTI + Marketinginfo.hu - 2017-03-10 10:55
Márkák

Drasztikusan csökkenti cukorfelhasználását a Nestlé, a svájci élelmiszeripari vállalat 18 ezer tonnával kevesebb cukrot használ fel Európában 2020-ig, így átlagosan 5 százalékkal csökken termékei cukortartalma.

A közlemény szerint a cég folyamatosan csökkenti termékei cukor-, só- és zsírtartalmát, ezzel együtt növeli olyan hasznos összetevők, mint a teljes értékű gabona arányát. Az innovációk révén akár 40 százalékkal csökken az édességek cukortartalma, miközben azok megszokott íze megmarad. A Nestlé csak az elmúlt három évben már több mint 11 ezer tonnával csökkentette termékei cukortartalmát Európában - írták.

A tájékoztatás szerint a gyermekeknek szánt reggelizőpelyhekben 2014 év végére adagonként 9 grammra mérséklődött a cukor. Magyarország az első országok között volt, ahol bevezették a korábbinál 50 százalékkal kevesebb cukrot tartalmazó kakaóitalport, a magyar szakemberek a fejlesztésben is részt vettek.

A közlemény szerint Marco Settembri, a Nestlé EMENA (Európa, Közel-Kelet és Észak-Afrika) zónájának vezetője Máltán, az Európai Unió gyermekelhízásról rendezett konferenciáján elmondta: amíg Európában három gyermekből egy túlsúlyos, fontos, hogy kiegyensúlyozottabb összetételű termékeket kínáljanak, és felhívják a figyelmet az aktív életmódra.

A Nestlé egyetért az Európai Bizottsággal és az uniós tagállamokkal abban, hogy 2017 végéig akciótervet kell készíteni az élelmiszerek hozzáadott cukortartalmának csökkentésére. Mivel már több ország dolgozik e cél elérésén, a Nestlé azt szorgalmazza, hogy a munkát az Európai Unió koordinálja, és minden országra érvényes egységes irányelvet alkosson - áll a közleményben.



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Beruház a Nestlé
  A Nestlé a Fiatalok Foglalkoztatásáért
  Duális képzéssel segíti a fiatalok munkához jutását a Nestlé
  A vártnál kevésbé nőttek a Nestlé eladásai
  Nőtt a húsvéti termelés a Nestlé diósgyőri üzemében
  A Nestlé diósgyőri üzeme 24 ország számára készített csokimikulásokat
  Fiataloknak teremtett munkalehetőséget a Nestlé
  Díjazták a legjobb munkahelyeket
  Marketingstratégiák kereskedelmi- és márka szempontból
  Táncért adott csokit a KitKat
  Samsung-Nestlé összefogás
  22 országba viszi el a magyar paprikát a Maggi
  Húszmilliárd forintos Nestlé-beruházás Magyarországon

További hírek ebben a kategóriában

p A Pöttyös új változata
2017-12-12 15:45
Korrekt volt a The Body Shop for...
Az ACG lett az E.ON Hungária Zrt...
Radikális változás a pezsgőpiaco...
Toyota-Suzuki együttműködés




Online marketing specialista
A 3DHISTECH a digitális mikroszkópok fejlesztésében és gyártásában élenjáró...